با شکست استاد بزرگ هندی؛

نوجوان 15 ساله گلستانی در این مسابقات توانست ساندیپان چاندا(2585) استاد بزرگ هندی راشکست داده وبا6امتیاز، علاوه برکسب نورم استاد بزرگی به عنوان سهمیه آسیا به مسابقات جام جهانی که در ماه آینده در باکو برگزار خواهد شد راه یافت.

نوجوان 15ساله گرگانی پدیده شطرنج جهان شد

به گزارش گلستان 24، پرهام مقصودلو نوجوان 15 ساله گرگانی که در مسابقات شطرنج بزرگ سالان آسیا شرکت کرده بود باکسب 6 امتیاز(2416) و قرارگرفتن در مکان ششم جدول رده بندی، بهترین عملکرد را در بین شرکت کنندگان ایرانی کسب و در رخدادی ویژه و با درخشش فوق العاده توانست جواز حضور در مسابقات جام جهانی 2015 (باکو) را به دست آورده و لقب پدیده مسابقات را از آن خود نماید.

نوجوان 15ساله گرگانی پدیده شطرنج جهان شد

به گفته مسئولین فدراسیون، درخشش پرهام مقصودلو و عملکرد معادل درجه بین المللی 2621، یک نورم استاد بزرگی و 25 واحد افزایش درجه بین المللی نیز برای وی به ارمغان آورد.

شایان ذکر است که پرهام مقصودلو، نوجوان مستعد گرگان در این مسابقات توانست ساندیپان چاندا(2585) استاد بزرگ هندی راشکست داده وبا6امتیاز، علاوه برکسب نورم استاد بزرگی به عنوان سهمیه آسیا به مسابقات جام جهانی که در ماه آینده در باکو برگزار خواهد شد راه یافت.

محمد خلیل پولاد رئیس هیات شطرنج گرگان در این رابطه گفت : پرهام مقصودلو اولین نوجوان 15 ساله در جهان است که توانست عنوان استاد بزرگی را بدست آورد که جا دارد ضمن تبریک به این نوجوان مستعد وخانواده شطرنج گرگان زمین ، از مسئولین تقاضا نمایم که اورا تنها نگذاشته وبه معنای واقعی اور ا حمایت نمایند چرا که او افتخار ایران در دنیای شطرنج می باشد .

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار