قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: به‌زودی در استان گلستان ۲ مرکز غربالگری و تشخص سرطان راه‌اندازی می‌شود.

۲ مرکز غربالگری و تشخیص سرطان در گلستان راه‌اندازی می‌شود

 به گزارش گلستان 24، تقی ریاحی،  در مراسم افتتاح بیمارستان سوانح سوختگی گرگان اظهار داشت: یکی از مراکز تشخیص و غربالگری سرطان استان گلستان در بیمارستان  5 آذر گرگان افتتاح شد.

۲ مرکز غربالگری و تشخیص سرطان در گلستان راه‌اندازی می‌شود

وی افزود: بیمارستان سوانح سوختگی گرگان یک مرکز استاندارد از سوی وزارت بهداشت شناخته شده و دارای بخش‌هایی شامل، اتاق عمل سرپایی، بازتوانی، 2 اتاق عمل مجزا و بخش مراقبت‌های ویژه است.

قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: این بیمارستان قابلیت ارائه خدمات ماندگار را به 22 بیمار می‌دهد.

به گفته وی، این بیمارستان 5 هزار و 500 متر فضا دارد و در کمتر از 4 ماه تحویل شد و تجهیزات مورد نیاز آن تجهیزات مختص بیماران سوانح سوختگی است.

ریاحی با بین اینکه این بیمارستان از سال 86 در حال احداث بود گفت: در 4 ماهه امسال احداث این بیمارستان شتاب گرفت و با اعتبار 11. 5 میلیارد تومانی در بخش احداث و 4 میلیارد تومان برای تجهیزات به روز پزشکی افتتاح شد.

وی اظهار کرد: ذهنیت مردم نسبت به بیمارستان  5آذر باید تغییر کند و از سال 92 به بعد همه فضاهای قبلی بیمارستان نوسازی و ترمیم شد و بخش‌های اورژانس و آزمایشگاه نیز در ماه‌های آینده تغییر می‌کنند.

ریاحی افزود: تا پایان امسال پروژه‌های نیمه کاره بهداشت و درمان استان به پایان می‌رسد و 100 تخت مراقبت‌های ویژه به تخت‌های مراقبت ویژه استان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار