پس از برگزاری انتخابات هئیت رئیسه شورای شهر مینودشت، سید علیرضا نریمانی با کسب 4 رای برای یکسال به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

نریمانی با کسب 4 رأی رئیس شورای شهر مینودشت شد

 به گزارش گلستان 24، از ساعت 14 روز گذشته با حضور هر 7 عضو شورای شهر دوره چهارم مینودشت جلسه انتخاب هیئت رئیسه سال سوم برگزار شد.

سید حسن حسینی رئیس شورای شهر مینودشت در ابتدای این جلسه گفت: پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سال دوم، فعال کردن کمیسیون ها را جزو اهداف اولیه خود قرار دادیم؛ از این رو جلسه کمیسیون ها را محدود به حضور اعضا نکردیم تا بتوانیم نتایج مطلوب تری به دست بیاوریم.

نریمانی

رئیس شورای شهر مینودشت بهداشت عمومی و محیط را اولویت کاری خود عنوان کرد و افزود: از آن جا که تعداد نیروهای شهرداری کفاف خدمت رسانی مطلوب را نمی کرد و از طرفی اجازه جذب نیروی جدید را نداشتیم تصمیم گرفتیم نظافت گروهی و منطقه ای را اجرا نماییم.

حسینی بهبود فضای سبز، پیگیری امورات مردم در سایر دستگاه های اجرایی، نشست های مردمی در محلات مختلف و نظارت بر فعالیت ها و عملکرد شهرداری را از دیگر اقدامات اساسی خود و هیئت رئیسه در این دوره یک ساله عنوان کرد.

پس از صحبت های رئیس سال دوم شورای شهر مینودشت پروسه انتخابات آغاز شد.

برای پست ریاست سید علی رضا نریمانی و ذبیح ا... ترکمانی اعلام آمادگی نمودند.

ترکمانی در سخنانی گفت: در 2 سال گذشته کاندیداها با حفظ وحدت و دوستی ها انتخاب شدند و قطعا در این 2 سال باقی مانده هم با حفظ همین وحدت به خدمت رسانی خود ادامه خواهیم داد.

نریمانی هم خاطر نشان کرد: ان شاا... به سوگندی که در 12 شهریور 92 یاد کردیم کماکان پایبند باشیم و به وظایفی که قانون در ماده 71 به آن اشاره کرده است عمل کنیم.

پس از صحبت های نامزدهای کرسی ریاست شورا انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد.

پس از شمارش آرای کرسی ریاست، سید علیرضا نریمانی با کسب 4 رای از مجموع 7 رای ماخوذه در مقابل 3 رای ذبیح ا... ترکمانی به ریاست شورای شهر مینودشت در سال سوم منصوب شد.

در بخش نایب رئیسی تنها نرگس آسمانی نامزد شد که وی با کسب هر 7 رای به این پست دست یافت.

در بخش منشی اول و منشی دوم هم حجت الاسلام سید ناصر حسینی و ایوب ساسانی اعلام آمادگی کردند که این دو نیز با کسب تمام آرای همقطاران شان به این عناوین رسیدند تا ترکیب هیئت رئیسه سال سوم به طور کامل مشخص شود./مینوخبر

ارسال نظر

آخرین اخبار