بعد از ۲ سال و نیم انتظار برای بهره برداری از کتابخانه شهید امنیت خواه اینچه برون گنبدکاووس، متاسفانه هیچ یک از خیز های برداشته شده برای افتتاح این کتابخانه به نتیجه نرسید و با گذشت هفته دولت این مرکز فرهنگی از روبان و قیچی این هفته نیز بی بهره ماند.

کتابخانه اینچه برون از روبان و قیچی هفته دولت هم بی بهره ماند

تنها مشکل این کتابخانه نداشتن برق است که ۲ سال و نیم مردم این منطقه را از بخشی از سرانه فرهنگی خود محروم کرده است.

در گزارشی که قبلا در این پایگاه خبری منتشر شده است مفصل به این مسئله اشاره شد اما سهل انگاری در افتتاح کتابخانه ای که بیش از ۲ سال از آماده شدن آن می گذرد جای بسی تامل دارد!

کتابخانه اینچه برون

 به گزارش گلستان 24، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گنبدکاووس در این خصوص به خبرنگار ما گفت: مکان فعلی کتابخانه اینچه برون دیگر گنجایشی برای افزودن قفسه ندارد و سالنهای مطالعه بسیار کوچک است.

زهرا نقی نسب نبود فضا را باعث قطع سهمیه کتاب و مجلات این کتابخانه عنوان کرد و افزود: متاسفانه بعد از استقرار در ساختمان جدید سهمیه گذشته دیگر برای کتابخانه ارسال نخواهد شد و در واقع این سهمیه ها می سوزند.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری اینچه برون اقدام به پازل بندی پیاده رو کتابخانه نموده است ولی عدم همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همچنان باعث شده معضل برق حل نشده باقی بماند.

photo_2015-09-02_14-01-58

نقی نسب با اشاره به آخرین پیگیریها ی انجام شده از سوی اداره کتابخانه های عمومی گنبد گفت: احمد دستمرد معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری ویژه شهرستان، شخصا قول پیگیری این موضوع را داده اند و ما امیدواریم این بار این پیگیری به نتیجه برسد و ساختمان کتابخانه افتتاح شود.

انتهای پیام/قابوسنامه

ارسال نظر

آخرین اخبار