رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خبر داد:

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ضمن اعلام انصراف اعضای شورای شهر گرگان از سوال از شهردار گرگان از بودجه دو میلیاردی تیم بسکتبال شهرداری خبر داد.

انصراف شورا برای سوال از شهردار گرگان

 به گزارش گلستان 24، حسین ربیعی ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه استان گلستان باتوجه به پایان مدیریت یکساله خود بر شورای شهر گرگان گفت: یکسال پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم و بیشترین وقت شورا و مدیریت شهری به مسائل حاشیه ای اختصاص یافت.

ربیعی به عمده حواشی شورا در سالی که گذشت اشاره و اظهار کرد: تمدید حکم شهردار و طرح سوال اعضای شورا از وی و مسائلی مانند این، وقت زیادی از شورای شهر را گرفت.

انصراف شورا برای سوال از شهردار گرگان

وی تصریح کرد: من به عنوان رئیس و عضوی از شورا تلاش کردم تا با رعایت قوانین، مسئولیت خود را به درستی انجام دهم و در راستای منافع مردم و تعهدی که انجام داده ام، قدم بردارم.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی اعضا به سوگند خود بیان کرد: هیچ عضوی نباید جز به سوگند و تعهد خود در قبال شهروندان عمل کند و از اینکه مردم از اتفاقاتی که در شهر افتاده راضی هستند، خوشحالم.

احداث زیرگذر یا روگذر، رویای شهروندان بود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان به پروژه های مهمی که در یکسال اخیر افتتاح شد اشاره و یادآور شد: پروژه هایی مانند زیرگذر میدان معلم و روگذر شهید قندهاری دو آرزوی دیرینه شهروندان بوده که اکنون مردم از آن استفاده می کنند.

ربیعی افزود: در زمان گذشته افتتاح هرکدام از این پروژه ها یک رویا بود اما باتوجه به مدیریت شهری فعلی، به راحتی انجام می پذیرد.

وی با ابراز خرسندی از رضایت شهروندان گرگانی گفت: نقطه نظرات شهروندان نشان دهنده رضایت آنها از عملکرد ما است و شورا و شهرداری از اینکه لبخند رضایت روی لب های مردم نشسته است، خوشحال هستند.

وی بودجه امسال شهرداری را ۲۰۵ میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: از این رقم، ۷۵ میلیارد تومان صرف امور جاری است و تنها مبلغ ۶ و نیم میلیاردتومان صرف پرداخت حقوق ماهیانه کارمندان می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تقویت هیات های عالی سرمایه گذاری یکی از کارهای مهم دوره چهارم شورای شهر بود و به عنوان نمونه ای در کشور معرفی شد.

از عدم تحقق وعده های شهردار بی خبرم

حسین ربیعی به بیان مشکل ایجاد تله کابین و هتل ناهارخوران اشاره و تصریح کرد: در این دو موضوع، مشکل تملک زمین داشتیم و سندی در اختیار نداشتیم اما در حال پیگیری هستیم.

ربیعی از جذب سرمایه گذار برای احداث شهربازی مدرن خبر داد و گفت: شهربازی مدرن یکی از وعده های ما بود که زمینی به مساحت سه هکتار در هزارپیچ گرگان پیدا کریم و به دنبال جذب سرمایه گذار برای ساخت آن هستیم.

وی در خصوص فروش املاک شهرداری برای تامین بودجه بیان کرد: بودجه سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان بود که ۲۰ میلیاردتومان از طریق فروش املاک و مستغلات تصویب شده بود اما تنها یکصد و ۳۰ میلیون تومان از املاک به فروش رسید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار  مبنی عدم تحقق وعده های پیشین شهردار اظهار بی اطلاعی و عنوان کرد با خود شهردار این سوالات را مطرح کنید.

حرمت شورای شهر را فدای بقای شهردار نکردم

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: شورای محلات در دستور کار شورای شهر است و در کمیسیون فرهنگی درمورد آن بحث شده اما هنوز به اجرا نرسیده است.

ربیعی در خصوص اختلاف برخی اعضای شورا با شهردار گرگان اظهار کرد: اختلافات طبیعی است و طرح سوال حق اعضای شورا است اما برخی اعضا از طرح سوال از شهردار انصراف داده اند.

وی تصریح کرد: حرمت شورای شهر با تمام نواقصی که دارد باید حفظ شود و حاضر نیستم شورا را فدای بقای شهردار کنم.

وی درباره شکایت شهردار از یکی از اعضای شورا گفت: شهردار به من گفته از کسی شکایت نکرده است و آنچه انجام شده بر مبنای وظایف قانونی بوده که از وی خواسته شده است.

سرمربی شهرداری بازهم بدون قرارداد مالی

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: گزارش تخلف یکی از وظایف مدیر است که من در این زمینه کوتاهی کرده ام و این موضوع یکی از نقاط ضعف من بوده است.

حسین ربیعی در پایان درباره بودجه تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بودجه امسال تیم شهرداری حدود دو میلیارد تومان است و سرمربی این تیم نیز «اسدالله کبیر» باقی خواهند ماند.

ربیعی افزود: آقای کبیر امسال نیز بدون قرارداد مالی در خدمت تیم شهرداری هست و به ما گفته مشکلی بابت بستن یک تیم خوب وجود ندارد.

ارسال نظر

آخرین اخبار