یکصد و شصت و دومین جلسه صحن علنی شورای شهر گرگان نیمه تمام ماند.

صحن علنی شورای شهر گرگان نیمه تمام ماند

جلسه علنی شورای شهر گرگان، شامگاه شنبه پس از قرائت نطق پیش از دستور و بررسی تعدادی از لوایح، با از رسمیت افتادن به تعطیلی کشیده شد.

به گزارش گلستان 24، این جلسه پس از حضور مدیر کل ورزش و جوانان و تجلیل از ورزشکاران و سرمربی و مربی تیم ملی هاکی به علت خروج تعدادی از اعضای شورای شهر برای بدرقه از این گروه و یا رفتن برخی از اعضاء به اتاق‌های خود، با اعلام از رسمیت افتادن جلسه و تعطیلی آن از سوی رئیس شورا مواجه شد.

این در حالی است که در چند هفته اخیر به علت اختلافات بین اعضای شورای شهر درباره ماندن یا نماندن شهردار گرگان، صحن علنی شورا یا برگزار نشده و یا صحنه بحث و مشاجره اعضاء درباره این موضوع بوده است.

در این جلسه علنی شورا از حضور مردم نیز در جلسه ممانعت شد.

محمدابراهیم جرجانی یکی از اعضای شورای شهر در این باره به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تعدادی از اعضای شورا رفتند تا مدیرکل ورزش و جوانان استان را بدرقه کنند و 2 نفر از اعضای شورا هم به سرویس بهداشتی رفتند و جلسه از رسمیت افتاد و به سرعت تعطیل شد.

وی افزود: شان شورا باید بالاتر از این حرف‌ها باشد و اتفاقاتی که امروز در شورای اسلامی شهر گرگان می‌افتد در شان شورای مرکز استان نیست.

جرجانی تصریح کرد: اینکه شهردار به جلسات شورا نمی‌آید دلیلی ندارد و علت آن برای من جای سوال است در حالی‌که در همین زمان جلسه املاک گذاشته است و سال‌هاست که در همه شهرها و مراکز استان شهردارمرسوم است که در جلسه شورا حضور داشته باشد.

وی افزود: هم‌اکنون ما وی را به عنوان شهردار قبول داریم و باید در جلسات شورا حضور داشته باشد و مشکل دیگر نحوه مدیریت شورا است که به نحوی نیست که 13 عضو شورا در یک فضا باشند و درست است که اختلاف نظر داریم اما این اختلاف نباید سبب شود شرایط کاری زیر سوال برود.

جرجانی تاکید کرد: تعطیلی جلسات شورا و عدم حضور شهردار در جلسات و مسائل دیگر سبب زیاد شدن اختلافات می‌شود و من متاسفم که در این فضا کار می‌کنم.

وی با اشاره به بودجه 94 شهرداری گرگان گفت: با این وضعیت شورا که با یک بهانه کوچک صحن علنی تعطیل شود بعید می‌دانم بودجه تصویب شود.

به گفته جرجانی، در جلسات فوق‌العاده هم بعید می‌دانم جلسه به رسمیت برسد و بودجه مصوب شود و نحوه برخورد و شرایط این را می‌گوید که بودجه در پایان سال 93 مصوب نمی‌شود و سال 94 را بدون بودجه مصوب آغاز می‌کنیم.

وی اظهار کرد: مسئله بودجه هم یکی از تنش‌هایی است که به تنش‌های موجود افزوده می‌شود و فضا را بهم می‌زند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار