نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: کمربندی گرگان طی دو ماه آینده با 130 میلیارد ریال به بهره‎برداری می‎رسد.

کمربندی گرگان با 130 میلیارد ریال به بهره‎برداری می‎رسد

 به گزارش گلستان 24، عیسی امامی اظهار کرد: پروژه کنارگذر یا همان کمربندی گرگان از مبادی شهر سرخنکلاته که چندسالی در دستور اجرا قرار داشت و به دلیل کمبود اعتبار مدت‎ها غیر فعال شده بود با تامین اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال طی دو ماه آینده به بهره‎برداری می‎رسد.

کمربندی گرگان

وی با اشاره به محدودیت منابع درآمدی دولت تصریح کرد: 80 درصد منابع دولت صرف منابع جاری می‎شود و این موضوع سبب شده تا عملیات عمرانی، تملک دارایی و سرمایه‎ای کاهش چشمگیری پیدا کند و پروژه‎های عمرانی نمود چندانی نداشته باشد.

گلستان جزء 8 استان محروم کشور است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توازن منطقه‎ای و رفع محرومیت استان گلستان تاکید و تصریح کرد: گلستان جزء هشت استان محروم کشور است و در بدترین وضعیت قرار دارد که نیازمند حمایت جدی است.

امامی یکی از مطالبات جدی خانواده‎های شهدا را در اشتغال فرزندان‎شان دانست و گفت: این موضوع دغدغه بسیاری از فرزندان شاهد است که در مجلس پیگیری و به دولت ابلاغ شد.

وی در خصوص بافت ورزش روستایی اظهار کرد: «شاهکوه» یکی از روستاهای باسابقه تاریخی است که به عنوان یک روستای باارزش ثبت شد و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

گلستان نهمین تولیدکننده «ید» در کشور است

این مسئول با اشاره به اینکه اقتصاد گلستان وابسته به درآمد کشاورزی است، گفت: تحولاتی که در راستای افزایش عملکرد کشاورزی استان کمک کند اتفاق نیفتاده است.

امامی در خصوص خرید تضمینی محصولات کشاورزی بیان داشت: تلاش شده تا در این راستا دولت تمهیداتی داشته باشد البته قیمت‎ها تا حدودی تغییرات داشته اما قیمت تمام شده نهاده‎ها همچنان از مطالبات جدی است.

وی پروژه نفت و گاز در گلستان را یکی از خبرهای مسرت‎بخش دانست و گفت: محور شمالی استان ظرفیت خوبی برای اجرای این پروژه داشته که این مهم تاکنون جدی گرفته نشده بود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گلستان به عنوان نهمین تولیدکننده «ید» در کشور شناخته شده است، افزود: با عملیات گسترده نفتی در خطه شمال گلستان فاز جدیدی از شکوفایی اقتصادی در استان ایجاد می‎شود./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار