رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از برپایی نمایشگاه فروش بهاره در گرگان و گنبدکاووس و آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز در استان از ۱۵ اسفند خبر داد.

نمایشگاه فروش بهاره در گرگان و گنبدکاووس برپا می‌شود

حسینقلی قوانلو اظهار داشت: به علت نزدیک شدن به ایام عید نوروز و افزایش تقاضای عمومی برای تهیه بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی و لزوم کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت بازار کالا و خدمات، "طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1394" در استان گلستان اجرا می‌شود.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: این طرح با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه در این ایام و پایش مستمر بازار عرضه و تقاضا و برنامه‌ریزی برای تامین و توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات و تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی ، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به گزارش‌ها و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی از سوی واحدهای اقتصادی از 15 اسفند امسال تا 15 فروردین سال 94 در سطح استان گلستان به مرحله اجراء در می‌آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان همچنین ازبرپایی 2 نمایشگاه فروش بهاره در شهرهای گرگان و گنبدکاووس در اسفند امسال خبر داد.

حسینقلی قوانلو اظهار داشت: نمایشگاه فروش بهاره شهر گرگان در روزهای 10 تا 16 اسفند در نمایشگاه‌های بین المللی گلستان و نمایشگاه گنبدکاووس نیز از 13 تا 22 اسفند در انبار مرکزی اداره غله این شهر برپا می شود.

وی، هدف از برپایی این نمایشگاه‌ها را کنترل و تنظیم قیمت بازار در ایام پایانی سال اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه‌ها بیشتر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مانند روغن، برنج، گوشت قرمز و مرغ منجمد، قند و شکر و مواد لبنی و پروتئینی و نیز انواع البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار عرضه می‌شود.

قوانلو با بیان اینکه در این نمایشگاه‌ها، محصولات و کالاها با کمترین واسطه و به صورت مستقیم از طریق تولیدکنندگان عرضه می‌شود، اظهار داشت: کالاها با 5 تا 20 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان هم چنین از اجرای طرح فروش فوق العاده ویژه ایام پایان سال توسط فروشگاه‌های مختلف درسطح استان گلستان خبر داد و گفت: علاوه بر برپایی 2 نمایشگاه فروش بهاره، صدها فروشگاه درشهرهای مختلف گلستان فروش فوق العاده دارند.

وی تصریح کرد: بازرسان این سازمان در شهرهای مختلف گلستان در قالب طرح ویژه نظارتی بر قیمت کالاها به‌ویژه در فروشگاه های فروش فوق‌العاده و نمایشگاه‌ها نظارت دارند.

ارسال نظر

آخرین اخبار