رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از برپایی نمایشگاه بهاره در اسفند ماه سال جاری در استان گلستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه بهاره از 10 اسفند در گرگان / عرضه کالاهای شب عید

به گزارش گلستان 24، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه فروش بهاره در استان گلستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ 10 اسفند ماه کار خود را آغاز و تا 16 اسفند ماه سال جاری به کار خود ادامه خواهد داد.

وی گفت: گسترش فروشهای ویژه و فروش فوق العاده با کمک اصناف امکان پذیر است که بناست اصناف استان محصولات خود را با تخفیف 15 درصدی، محصولات خود را بین آحاد مردم به فروش برسانند.

قوانلو تصریح کرد: فروش فوق العاده اصناف قبل از برپایی نمایشگاه بهاره در استان اجرایی می شود و بنا داریم نمایشگاه بهاره امسال را، تنها در دو شهر گرگان و گنبد کاووس برگزار نماییم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در خصوص زمان برپایی نمایشگاه فروش بهاره در گرگان گفت: نمایشگاه فروش بهاره در گرگان از تاریخ 10 اسفند، آغاز و به مدت 6 روز در محل نمایشگاه های بین المللی گرگان واقع در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا برپا خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که چه کالاهایی در این نمایشگاه عرضه می شود گفت: در این نمایشگاه، کالاهایی نظیر گوشت، شیرینی، انواع موادغذایی و پروتئینی، پوشاک و کالاهای مربوط به شب عید در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار