فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مینودشت خبر از دستگیری قاتلان فراری این شهرستان داد.

متهمان به قتل عمد شهروند مینودشتی دستگیر شدند + تصاویر آثار مکشوفه

سرهنگ محمد اکبریان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مینودشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما، از دستگیری 10 نفر از عوامل مرتبط با قتل دکه دار تنگه چهل چای مینودشت و شاگردش خبر داد.

به گزارش گلستان24، سرهنگ اکبریان در این خصوص گفت: بامداد اولین روز از شهریور ماه سال جاری یک فقره تیر اندازی با اسلحه در منطقه تفریحی تنگه چهل چای مینودشت منجر به قتل 2 شهروند مینودشتی شد.

وی افزود: از همان لحظات ابتدایی وقوع این قتل نیروهای انتظامی برای دستگیری عاملان این سانحه وارد عمل شدند و 2 متهم اصلی این پرونده را شناسایی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مینودشت تصریح کرد: یکی از متهمین اصلی این قتل به ناچار خود را تسلیم قانون کرد و نفر دوم نیز با اقدامات پلیسی در یکی از روستاهای شهرستان گنبد کاووس دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان شد.

سرهنگ اکبریان افراد دستگیر شده مرتبط با این قتل را 10 نفر اعلام کرد.

سرهنگ اکبریان خاطر نشان کرد: تعداد 4 قبضه اسلحه شکاری و سلاح سرد، افشانه و فشنگ های مرتبط با قتل کشف و ضبط شد.

وی افزود: از متهمان تعدادی اشیای عتیقه نیز که قدمت عصر آهن را دارد کشف شده است و برابر قانون با آن ها برخورد خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مینودشت با بیان این که مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران حمل و نگهداری سلاح های سرد و گرم جرم محسوب می شود و مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد، از خانواده ها و جوانان خواست از حمل این گونه سلاح ها بشدت پرهیز کنند زیرا در هنگام عصبانیت انسان ممکن است دست به اقداماتی بزند که عواقب جبران ناپذیری برای خود و جامعه در بر داشته باشد.

nilkooh474 2

nilkooh474 2

nilkooh474 2

nilkooh474 2

nilkooh474 2

نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار