مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: این استان با ظرفیت‎ها و قابلیت‎های گردشگری که دارد می‎تواند به مقصد نهایی گردشگران و مسافران نوروزی تبدیل شود.

گلستان باید به مقصد نهایی مسافران تبدیل شود

به گزارش گلستان 24، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی با تاکید بر تبدیل شدن استان به مقصد گردشگری، بر تعامل و همکاری تمام ارگان‎ها بر این مهم اشاره داشت و اظهار کرد: با اطلاع‎رسانی مطلوب و معرفی هر چه بهتر استان، زمینه‎های جلب و جذب گردشگران بیش از پیش فراهم خواهد شد.

  وی قابلیت‎ها و جذابیت‎های گردشگری و تاریخی استان گلستان را بی‎نظیر و جذاب برای گردشگران عنوان کرد و افزود: با اجرای برنامه‎های مشارکتی به منظور اطلاع‎رسانی بهینه و معرفی و شناساندن این جذابیت‎ها به گردشگران و مسافران می‎توان گام‎های موثری برای افزایش شمار گردشگران ورودی به استان برداشت.

گفتنی است در این نشست صدا و سیمای مرکز گلستان آمادگی کامل خود را برای اطلاع‎رسانی مطلوب در ایام نوروز اعلام کرد و مقرر شد با تشکیل کارگروه مشترک متشکل از مدیر کل و معاونین دو دستگاه به منظور هماهنگی و برنامه‎ریزی‎های بیشتر در این راستا اقدام شده و به منظور انجام برنامه‎های مشارکتی برای اطلاع‎رسانی جذابیت‎های تاریخی و طبیعی استان و توسعه صنعت گردشگری استان گام‎های موثر و ارزنده‎ای برداشته شود.

انتهای پیام/زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار