سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از آمادگی کامل این دستگاه اجرایی جهت تدفین جان باختگان حادثه منا در گلزارهای شهدای استان خبر داد.

آمادگی کامل بنیاد شهید گلستان برای تدفین جانباختگان حادثه منا در گلزارهای شهدای گلستان

علی اصغر فاضلی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان دقایقی پس از پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص تدفین جانباختگان حادثه منا در گلزارهای شهدا ، در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن محکومیت این فاجعه گفت : متاسفانه مراسم حج امسال بر اثر بی تدبیری و سوء مدیریت عربستان سعودی به کام مسلمین و هم میهنان ما تلخ شد.

به گزارش گلستان24، فاضلی افزود: تعداد زیادی از مسلمان جهان و همچنین هم استانی ها ما از قوم ترکمن در این حادثه جان خود را از دست دادند و تحمل این موضوع برای خانواده های این عزیزان بسیار طاقت فرسا می باشد لذا ما هم به این خانواده ها تسلیت گفته و انزجار خود را از بوجود آمدن این حادثه اعلام می کنیم .

حادثه منا در گلزارهای شهدای گلستان

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص تدفین جانباختگان حادثه منا در گلزارهای شهدا گفت : طبق دستور حضرت آقا مبنی بر تدفین جانباختگان حادثه منا در گلزارهای شهدا ، ما نیز این آمادگی را داریم تا نسبت به این کار اقدامات لازم را انجام و تسهیلات لازم را فراهم آوریم.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از آمادگی 292 گلزار شهدای استان برای این کار خبر داد و تاکید کرد: این اداره کل در این زمینه آماده همکاری با خانواده متوفیان و جانباختگان می باشد .

علی اصغر فاضلی تصریح کرد: جایگاه و منزلت حاجیانی که در این حادثه به دیدار حق شتافتند نزد خداوند متعال اجر و قرب بالایی دارد و امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادث اسف باری نباشیم .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار