به همت معاونت فرهنگی بنیاد شهید گلستان

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: سری جدید انیمیشن دو بعدی «چند قدم مانده به تو...» حاوی خاطرات ایثارگران و شهدای استان گلستان تولید و به بازار عرضه شد.

سری جدید انیمیشن دو بعدی «چند قدم مانده به تو...» به بازار عرضه شد

به گزارش گلستان24، محمدعلی طالع‎زاری اظهار کرد: «چند قدم مانده به تو...» به عنوان چهارمین بسته انیمیشنی کارتونی است که خاطرات ایثارگران و شهدای استان گلستان را به تصویر کشیده است این طرح در قالب جدید و در بسته زیبا آماده و روانه بازار می‎شود.

انیمیشن دو بعدی «چند قدم مانده به تو..

وی تصریح کرد: محصولات انیمیشن یک و دو دقیقه‎ای شامل 110 تراکت مختلف در قالب «چند ستاره تا بهشت سری اول و سری دوم»، کلیپ‎های کودکانه، شاد و موزیکال «پ مثل پیروزی»، داستان‎های رادیویی با عنوان «رادیو کهکشان» حاوی داستان‎های شهدا و ایثارگران استان گلستان توسط معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تولید و به بازار عرضه شده است.

* ترویج ایثار و شهادت باعث تحول فرهنگی جامعه می‎شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: کاربران اینترنتی و علاقمندانی که نمی‎توانند نسبت به خرید سی‎دی مجموعه مذکور اقدام کنند می‎توانند از طریق آدرس http://www.aparat.com/chandsetare چند قسمت از این مجموعه را ملاحظه و دریافت کنند.

طالع‎زاری با اشاره به اینکه زیرساخت‎های فکری جوامع، فرهنگ آن را می‎سازند، افزود: یکی از مهمترین و اصلی‎ترین ابزار انتقال مفاهیم توجه به ارزش‎هاست، فرهنگ ایثار و شهادت را با ابزار رسانه می‎توان اشاعه داد و آن را تقویت کرد.

وی با اشاره به اینکه ترویج ایثار و شهادت باعث تحول فرهنگی جامعه می‎شود، گفت: هر چه در این زمینه سرمایه‎گذاری شود نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت سعادت فردی و اجتماعی در گروی اعتلای فرهنگی است.

* فرهنگ ایثار و شهادت باید در کالبد جامعه دمیده شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان بر لزوم برنامه‎ریزی و سازماندهی برنامه‎های فرهنگی تاکید کرد و بیان داشت: جوانان سرمایه‎های گرانبهایی هستند که باید برای بالندگی آنها برنامه‎ریزی صحیح شود.

طالع‎زاری با اشاره به اینکه تحول اخلاقی نسل جوان یک ضرورت اساسی است، گفت: توجه به آرمان‎های انقلاب اسلامی باید در رفتار و عملکرد آینده‎سازان نظام تقویت شود آن وقت میزان آسیب‎های اجتماعی که جزو نگرانی‎های جامعه کنونی است کاهش می‎یابد.

وی رسالت مسئولان فرهنگی را بسیار مهم و بااهمیت خواند و بیان داشت: فرهنگ شهید یک فرهنگ مقدس است که باید همواره در کالبد جامعه دمیده شود جامعه‎ای که معطر به عطر ایثار و شهادت شد هیچ‎گاه در برابر مشکلات سر خم نمی‎کند.

طالع‎زاری گفت: ما باید با استفاده از ابزار و امکانات روز نسبت به انتقال مفاهیم ایثار، گذشت، ولایتمداری، انسانیت، مقاومت و استقامت در جامعه اهتمام کنیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار