زباله ها و فاضل آب مسکوت مانده زیر پل خیابان مزرعه علی آبادکتول این روزها چهره نا زیبایی برای این قسمت از شهر ایجاد کرده است به نحوی که ساکنین کوچه های آفتاب در این حوالی نیز دچار رنجش شده اند.

قابل توجه مسئولان شهری علی آباد کتول/پل "مزرعه" غرق در آلودگی

به گزارش گلستان24، رودخانه کبودوال در حوالی پل انتهای خیابان مزرعه علی آبادکتول مدتی است که زباله های زیادی به خود دیده است، آنقدر که دیگر خاصیت رودخانه بودن خود را از دست داده و به یک زباله دان واقعی تبدیل شده است و این در حالیست که منازل مسکونی و مغازه های زیادی در همسایگی آن قرار دارند.

خیابان مزرعه به یکی از خروجی های شهر علی آبادکتول منتهی می شود و مسئولان شهری می توانند با لایروبی و ایجاد فضای سبز در اطراف این پل و همچنین قرار دادن مخازن زباله در حوالی مغازه ها که به دلیل نوع شغل خود یکی از منابع تولید زباله هستند، علاوه بر حفظ بهداشت و سلامتی ساکنین این خیابان، آن را به یکی از مناظق زیبا و چشمگیر این شهر تبدیل کنند.

همچنین باید متذکر شد، ساکنین کوچه های آفتاب این خیابان که از این آلودگی دچار رنجش خاطر شده اند، از طریق ارتباط با پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه رفع این آلودگی را از مسئولین شهری خواستار شده اند.

 

زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار