دبیر جشنواره مطبوعات استان گلستان گفت: هیئت داوران جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم گلستان معرفی شدند.

هیئت داوران جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم گلستان معرفی شدند

به گزارش گلستان24، با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم استان همزمان با تشییع پیکر پاک شهدای غواص راه‌اندازی شد، اظهار داشت: اهداف برگزاری جشنواره ۵ محور کلی دارد در بخش‌های «شهدای غواص و مدافع حرم و همرزمان آنها«، »سبک زندگی شهدای غواص و مدافعان حرم و نقش سبک زندگی در رسیدن به مقام شهادت،استکبارستیزی در مرام و شیوه عملی شهدای غواص و مدافع حرم«، »فرهنگ مقاومت و پایداری در دهه چهارم انقلاب» و «نقش مقاومت در شکل‎گیری تمدن اسلامی» ، آثاری که در این چارچوب و موضوعات باشند در جشنواره شرکت داده می‌شود.

داوران جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص

وی افزود: جشنواره مذکور در۱۰ بخش تدوین شده و علاقمندان می‎توانند در بخش‎هایی نظیر” سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش، خبر، مقاله، تیتر، قطعه ادبی اعم از شعر، داستانک و خاطره، عکس، طراحی و صفحه‎آرایی و فیلم کوتاه خبری” که بخش فیلم کوتاه مختص به رسانه‌های مجازی است شرکت کنند.

دبیر جشنواره رسانه استان گلستان با بیان اینکه هیئت ۴ نفره داوران جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم معرفی شدند، گفت: هادی طوماری از مدرسان و پژوهشگران حوزه رسانه به عنوان دبیر علمی و مسئول کمیته داوران این جشنواره منصوب شده است.

رعیت خاطرنشان کرد: هوشنگ متقیان از یادگاران دوران دفاع مقدس و فعالان رسانه‌ای، هادی طوماری، میلاد ابراهیمی و حمیدرضا علیپور اعضای ۴ نفره هیئت داوران جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم هستند.

وی با بیان اینکه بخش فیلم و عکس به سرپرستی حمیدرضا علیپور داوری می‌شود، تصریح کرد: در این بخش نیز از داوران با سابقه‌ای استفاده می‌شود.

دبیر جشنواره رسانه استان گلستان گفت: آثاری که تا ۲۳ مهرماه ۹۴ با موضوعات اعلامی جشنواره منتشر شده باشند حق حضور در جشنواره را دارند و ۳۰ مهر ۹۴ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است.

انتهای پیام/قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار