احمد ملاشاهی، در پاسخ به گلستان24؛

ماهیت فکری و رفتاری آل سعود چیزی جز اجرای پروتکل های یهودی نیست.عربستان باید موانع رسیدن به نقشه نیل تا فرات را بر اساس سیاست های مشترک خود با اسرائیل از میان بر دارد.

نقشه "نیل تا فرات" اسرائیل در دست آل سعود

احمد ملاشاهی، کارشناس رسانه و فعال فرهنگی استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، می گوید: با حمله آل سعود به یمن همه تصور کردند تغییراتی در رفتار و ماهیت مقامات عربستانی رخ داده است که دست به قتل عام در یک کشور مسلمان زده است. اما آل سعود در همان ابتدای شکل گیری بنا را بر تکفیر و کشتار دیگر مسلمانان گذاشته است.

.وی ادامه می دهد: در هر جنایتی که تا کنون در بلاد اسلامی صورت گرفته و یا دشمنان کشور های اسلامی (اسرائیل و آمریکا) در هر جنایتی قدم پیش گذاشتند، پشتوانه اصلی آن ها آل سعود بوده است. همراهی شصت ساله او با اسرائیل هم از همین موارد است.

وی با بیان این که آل سعود حتی برای جلوگیری از برائت از مشرکین، حاضر شد حجاج و زائرین خدا را در خانه خدا به خاک و خون بکشد، می گوید: حکومتی که ریختن خون مسلمان را در بیت الله الحرام روا می دارد، از کشتن کودکان یمنی بیم ندارد.

 

آل سعود

ملاشاهی معتقد است که ماهیت فکری و رفتاری آل سعود چیزی جز اجرای پروتکل های یهودی نیست. وی می گوید: در حقیقیت عربستان، نقشه نیل تا فرات را برای صهیونیست ها فراهم می کند. اسرائیل شصت سال با جنگ علیه مسلمانان موفق به عبور از سرزمین فلسطین نشد . هر کجا که به کشور های اسلامی دیگر رسید، با مقاومت عقب رانده شد.

کارشناس رسانه و فعال فرهنگی استان می گوید: اکنون تاریخ در حال ورود به مرحله جدیدی است. سیاست رژیم صهیونیستی برای اجرای نقشه نیل تا فرات این است که این بار این نقشه به دست عناصری در داخل جهان اسلام صورت بگیرد و هر مانعی را در این مسیر بردارد. مانع اصلی برای نقشه نیل تا فرات، مقاومت در لبنان، سوریه ، عراق و مقاومت در یمن است. پس عربستان باید این موانع را بر اساس سیاست های مشترک خود با اسرائیل از میان بر دارد.

 

z

وی تاکید می کند که اقدام ملک سلمان در حمله نظامی به یمن فقط موضوع را برای عوام برملا ساخت وگرنه نخبگان جهان اسلام می دانستند که ماهیت آل سعود چیزی جز تکفیر و کشتن دیگر مسلمانان نیست.

ملا شاهی یکی دیگر از دلایل حمله ملک سلمان به یمن را، جلوگیری از نزاح در بین شاهزادگان آل سعود می داند و می گوید: ملک سلمان به این بهانه که در حال جنگ هستیم، لب های خیلی از طرفداران قدرت را در عربستان دوخته است. به عبارتی پادشاه نو ظهور حکومت فعلی عربستان، حیات خود را در حمله به یک کشور دیگر و حمایت از داعش در عراق و تروریست ها در سوریه می بیند. این اقدامات ممکن است چند صباحی عمر آل سعود را بیشتر کند، اما به صورت ناگهانی منجر به پایان سرنوشت آل سعود می شود.

ارسال نظر

  • hojjat allah mollashahi
    0

    بسمه تعالی.ازآنجائیکه آغازوشروع تشکیل حکومت آل سعودبراساس منافع واهداف بریتانیاوکشورهای استعمارگرتشکیل شده در منطقه خاورمیانه و تازمانی که براین اساس ورویه به نوکری ادامه دهدسقوط آن باتاخیرانجام خواهدشد.ولی نشانه های نابودی این رژیم بعدازفوت پادشاه و بیشتر شدن اختلافات بین فرزندان آل سعودمشهود است.ازمطالب اساتیدگرامی استفاده کردم بسیارعالی بود.ممنون

آخرین اخبار