همزمان با سراسر کشور؛

در دومین روز از ماه محرم و همزمان با روز جهانی حضرت علی اصغر(ع)، همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در حسینیه دزیانیهای گرگان برگزار شد.

 همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه دزیانیهای گرگان برگزارشد

به گزارش گلستان24، همایش شیرخوارگان حسینی صبح امروز جمعه 24 مهرماه(2 محرم)در حسینیه دزیانیهای گرگان برگزارشد.

در این مراسم معنوی مادران گرگانی با بلندکردن نوزادان خود بر روی دستانشان، به یاد مظلومیت حضرت علی اصغر(ع) لالایی سر داده و کودکان نیز با بی قراری هایشان با طفل شش ماهه امام حسین (ع) همنوا شدند.

گریه های مادران سوگوار و بی تابی نوزادان در زمان اجرای مراسم، لحظه عطش علی اصغر(ع)، بی تابی مادرش و درخواست آب از سوی سیدالشهدا (ع) برای طفل شیرخوارش را به یاد آورده، لحظاتی که دل هر بیننده ای را به درد می آورد.

در همایش شیرخوارگان حسینی تنها مادران و کودکان شیرخوار، مهمان خیمه امام حسین (ع) نبودند، بسیاری از حاجت مندان نیز به این جمع آسمانی ملحق شده بودند تا شاید به حرمت این همه معصومیت، مشمول نگاه و الطاف الهی شوند.

حجت الاسلام والمسلمین علی رهید در این مراسم در باره کرامات حضرت علی اصغر(ع) سخنرانی کرد و مداحان اهل بیت علی قدمنان و مهدی مختاری نیز به مدیحه سرایی پرداختند.

مراسم متمرکز همایش شیرخوارگان حسینی امسال برای دهمین سال پیاپی با حضور مبلغان مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) در به صورت همزمان در 3 هزار و 100 نقطه در سراسر کشور و 80 مسجد و بقاع متبرکه شهری و روستایی استان گلستان برگزارشد.

یادآور میشود همایش شیرخوارگان حسینی هر سال و در اولین جمعه ماه محرم، به همت مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) با هدف تعظیم شعایر حسینی و تربیت نسل انقلابی و مکتبی کودکان مسلمان با حضور مادران آنها برگزار می شود.

شیرخوارگان حسینی (1)شیرخوارگان حسینی (2)شیرخوارگان حسینی (3)شیرخوارگان حسینی (4)شیرخوارگان حسینی (5)شیرخوارگان حسینی (6)شیرخوارگان حسینی (7)شیرخوارگان حسینی (8)شیرخوارگان حسینی (9)شیرخوارگان حسینی (10)شیرخوارگان حسینی (11)شیرخوارگان حسینی (12)شیرخوارگان حسینی (13)شیرخوارگان حسینی (14)شیرخوارگان حسینی (15)شیرخوارگان حسینی (16)

شیرخوارگان حسینی (17)شیرخوارگان حسینی (18)شیرخوارگان حسینی (19)شیرخوارگان حسینی (20)شیرخوارگان حسینی (21)شیرخوارگان حسینی (22)شیرخوارگان (3)شیرخوارگان (2)شیرخوارگان (1)شیرخوارگان

ارسال نظر

آخرین اخبار