نماینده مردم گرگان و آق قلا با اشاره به پیگیری مشکل معلمان پیش دبستانی گفت : یک استفساریه بصورت دوفوریتی در مجلس آماده شده که در صورت تصویب و موافقت شورای نگهبان گره این مشکل را حل خواهد کرد.

طاهری : پیگیر وضعیت استخدام معلمان پیش دبستانی از طریق استفساریه مجلس هستیم

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان ما در جواب سوالی مبنی بر وضعیت حدود 180تن از معلمان پیش دبستانی که 6 بار تا بحال تحصن کرده اند ، اظهار کرد: جلسه ای با آقای وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان داشتیم و ایشان استدلال های خود را مطرح کرد.

طاهری افزود: حرف آقای وطنی این بود که بخشنامه وزارت آموزش و پرورش دست مرا بسته و نمی توانم بیش از این جذب کنم .

نماینده مردم گرگان تصریح کرد: به آقای وطنی پیشنهاد کردیم به وزارتخانه آموزش و پرورش نامه بزند و بگوید که من این مجوزها را نیاز دارم .

وی افزود: قرار شد بعد از اینکه آقای وطنی به وزارتخانه این نامه را زد مجمع نمایندگان نیز از طریق وزارتخانه این موضوع را پیگیری کند تا شرایطی که در برخی از استانها پیش آمده یعنی با دست بازتری عمل کردند ، در گلستان نیز اجرا شود.

دکتر طاهری تاکید کرد: اگر این نامه پذیرفته شد چه خوب وگرنه مجلس یک استفساریه بصورت دوفوریتی آماده کرده که در نوبت قرار دارد و درصورت تصویب و موافقت شورای نگهبان مشکلات این قشر را حل خواهد کرد.

وی خاطرنشان ساخت: بعد از این استفساریه دست مدیر کل برای جذب این افراد یعنی معلمان پیش دبستانی باز خواهد شد .

عدالتخواهان

ارسال نظر

آخرین اخبار