به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت های مجرمانه فردی در زمینه توزیع و فروش گسترده گوشت گراز، نیروهای یگان محیط زیست شهرستان علی آباد به تحقیق در این زمینه پرداختند.

کشف بیش از ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گراز در استان گلستان

مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست گلستان در این باره گفت: محیط بانان پس از اطمینان از صحت اطلاعات دریافتی در مورد کشتار حدود بیست عدد گراز در مناطق جنگلی علی آباد، یک فرد مظنون در این ارتباط را شناسایی نمودند

به گزارش گلستان 24، احمد دباغیان اظهار داشت: نیروهای یگان محیط زیست پس از اخذ نیابت قضایی و دریافت حکم ورود به منزل به همراه مامورین نیروی انتظامی علی آباد، صبح امروز بصورت غافلگیرانه وارد منزل فرد مظنون شده و به تفتیش این مکان پرداختند.

در جریان بازرسی از این محل در کمال ناباوری از درون چند یخچال بزرگ، بیش از هفتصد کیلوگرم گوشت پاک شده متعلق به خوک وحشی کشف و ضبط گردید.


احمد دباغیان گفت: در این رابطه یک نفر متهم که از اقلیت های مذهبی می باشد بازداشت شده و جهت تکمیل تحقیقات و رسیدگی به جرم در اختیار مقامات قضایی مقرار گرفت.

گوشتهای کشف شده که تقریبا یک وانت کامل بود پس از بارگیری به اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان منتقل شده و با دستور مقام قضایی تعیین تکلیف خواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار