معاون دادستان مرکز استان از غیر قانونی بودن فروش و ارائه خدمات پس از فروش گوشی های تلفن همراه توسط شرکت پارس همراه در شهرستان گرگان خبرداد .

فعالیت شرکت پارس همراه در گلستان فاقد مجوز و غیر قانونی است

خسرو خلیلی مهدیرجی با اعلام این خبر افزود : شرکت پارس همراه  که با مدیریت آقای حامد صباحی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش گوشی های تلفن همراه در شهرستان گرگان اقدام به فعالیت می کند ، فاقد هر گونه مجوز قانونی می باشد .

به گزارش گلستان 24، خلیلی خاطر نشان کرد :  این شرکت صرفاً در بازه زمانی 9/12/91 الی 9/12/92 خدمات پس از فروش گوشی های هواوی را به عهده داشته است و هر گونه ارائه خدمات در خارج از زمان های مذکور توسط این شرکت در خصوص انواع گوشی ها حتی گوش های هواوی غیر قانونی می باشد .

وی تاکید کرد: دریافت هرگونه وجه در قبال گارانتی این نوع گوشی های تلفن همراه در زمینه خدمات پس از فروش از مشتریان و شهروندان توسط گوشی فروشی ها بابت ضمانت و گارانتی شرکت مزبور غیر قانونی است.

معاون دادستان مرکز استان گلستان در پایان با تأکید دوباره غیرقانونی بودن دریافت هرگونه وجه توسط عرضه کنندگان تلفن های همراه در سطح شهر و استان در قبال گارانتی و ضمانت گوشی های تلفن همراه شرکت پارس همراه تصریح کرد : چنانچه شخص یا اشخاصی مدعی ورود خسارت می باشند در این خصوص می توانند به اداره تعزیرات حکومتی استان گلستان مراجعه نمایند./ روابط عمومی دادسرا

ارسال نظر

آخرین اخبار