فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: طرح پلیس افتخاری در راستای کمک به نیروی انتظامی و توسعه و تحکیم امنیت اجتماعی با مشارکت مردم در اجرای قوانین و مقررات در استان گلستان اجرا می‌شود.

طرح پلیس افتخاری در استان گلستان اجرا می‌شود

سردار ‌سیدمحمود میرفیضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پلیس افتخاری تاکنون بیش از ۳۰۴ نفر در استان گلستان جذب شده که در حوزه‌های مختلف استفاده می‌شود.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: طرح پلیس افتخاری در دو سطح اجرا می‌شود که اولی در امور انتظامی مانند پلیس آگاهی، اطلاعات، موادمخدر و معاونت اجتماعی است و دومین سطح نیز برای افراد کمتر از ۱۸ سال در امور فرهنگی و فرهنگ‌سازی مانند طرح همیاران پلیس است.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: افراد داوطلب در طرح پلیس افتخاری می‌توانند درخواست‌های خود را به معاونت نیروی انسانی یا شماره تماس ۰۱۷۲۱۸۲۷۳۱ اعلام کنند.

میرفیضی گفت: پلیس افتخاری افرادی هستند که به شکل داوطلبانه به نیروی انتظامی کمک می‌کنند و از این افراد در بخش‌های پیشگیری انتظامی نیز استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه همه آحاد مردم می‌توانند در صورت علاقه جذب پلیس افتخاری شوند ، اظهار داشت: این افراد در صورت علاقه می‌توانند مراجعه کنند و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و گزینش جذب پلیس افتخاری می‌شوند که دستورالعمل هفت‌گانه‌ای برای آنها پیش‌بینی شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: نظم، امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت پذیری مردم محقق نمی‌شود و برقراری ارتباط هدفمند با مراکز دولتی و شناسایی، جلب و جذب تشکل‌های دولتی و بهره‌گیری از توانمندی آنها در راستای برقراری، حفظ و ارتقاء امنیت عمومی بسیار مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • آرزو
    0

    با سلام و خسته نباشی من سال قبل برای پلیس افتخاری مدارکهامو آوردم توی کلاسها هم شرکت کردم اما دیگه خبری نشد خیلی هم پیگیر شدما ما هنوز چیزی نگفتن. ناگفته نمونه من به مدت 3 سال هم در مرکز مشاوره ناجا رایگان کار کردم و در حال حاضر فوق لیسانس روانشناسی هستم خواهش میکنم پیگیری کنید من واقعا کار توی ناجا رو دوست دارم و این توانایی رو توی خودم میبینم که از عهده این کار بربیام

آخرین اخبار