مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: همزمان با اربعین حسینی، تجمع بزرگی با حضور هیئت‌های عزاداری در امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار می‌شود.

تجمع بزرگ اربعین حسینی در گلستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ‌نورالله ولی‌نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ، اظهار داشت: براساس هماهنگی انجام شده با هیئت‌های مذهبی،مراسم اربعین حسینی به صورت ساماندهی شده و متمرکز با حضور دسته‌ها و هیئت‌های مذهبی ساعت 9 صبح در امامزاده عبدالله گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: این مراسم متمرکز در همه شهرهای دیگر استان گلستان نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در دستور کار همه عاشقان اهل بیت (ع) باشد، تصریح کرد: وظیفه همه مسلمانان جهان این است که در دهه آخر ماه صفر حرکت زینبی داشته باشیم و با توجه به ضرورت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات خوبی در سطح جامعه شاهد باشیم.

ولی‌نژاد افزود: برگزاری مراسمات مذهبی از جمله اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در ایجاد وحدت میان مسلمانان و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی اظهار داشت: این‌گونه مراسم دارای پیام وحدت و یکدلی بین عزادارن حسینی و پاسخی به تلاش دشمنان در ایجاد افراط و تفریط و جلوگیری از ورود خرافات به مراسم مذهبی در بین شیعیان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان به نقش پررنگ تجمعات مذهبی در جامعه اشاره کرد و گفت: بهتر آن است که مراسم‌های مذهبی به صورت متمرکز در شهر برگزار شود./

ارسال نظر

آخرین اخبار