نبی هزارجریبی و شیخ اسماعیل اسلامی

مدل نبی هزارجریبی و شیخ اسماعیل اسلامی همگان را یاد مدل غلامعلی هزارجریبی و شیخ قربان قندهاری می اندازد یعنی همان مدل شرق و غرب گرگان که پایگاه اصلی رای شهرستان گرگان می باشد و تنها مدلی که جواب هم داده بود.

 کاندیداهای نهایی اصلاح طلبان گرگان در انتخابات مجلس !

به گزارش گلستان 24، در فاصله ده ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی کم کم گروههای سیاسی داخل استان گلستان به تشکیل آرایش انتخاباتی خود مبادرت می ورزند و در این راه اشتیاق اصلاح طلبان بیش از اصولگرایان بوده و تاکنون چندین نشست و جلسه همفکری برگزار کرده اند.

اما گمانه زنی ها در مورد انتخابات گرگان در طیف اصلاح طلبان بیشتر روی حول دو نفر می چرخد : مهندس نبی هزارجریبی نایب رئیس شورای شهر گرگان که باید تا 27 خرداد ماه از سمت خود در شورای شهر استعفا دهد و شیخ اسماعیل اسلامی روحانی میانه رو و کارمند دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان .

مهندس نبی هزارجریبی:

مهندس نبی هزارجریبی فرزند حاج غلامعلی هزارجریبی نماینده فقید مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی است که اصالتا اهل روستای تخشی محله شهرستان گرگان واقع در 5 کیلومتری غرب گرگان می باشد .

نبی هزارجریبی با حضور در انتخابات شورای شهر گرگان در سال 92 طی یک رقابت خیره کننده توانست رای دوم مردم گرگان را با عددی نزدیک به 17 هزار رای کسب کند. وی همچنین عضو انتخابی دو دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان می باشد .

نبی هزارجریبی امیدوار است با رای مردم گرگان و رای مردم غرب گرگان و سهمی نیز از رای اصلاح طلبان شرق گرگان با رایی بیش از 40 هزار نفر به مجلس راه پیدا کند که این امر در محاسبات ذهنی و روی کاغذ چیز بعیدی بنظر نمی رسد و البته باید دید که صندوق ها چه چیزی می گویند.

شیخ اسماعیل اسلامی:

شیخ اسماعیل اسلامی قبلا هم وارد کارزار انتخاباتی شده بود و حتی خیلی از سیاسیون او را  بدل شیخ قربان قندهاری می دانستند . او نیز از اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان و مورد حمایت طیف میانه رو و اصلاح طلب بوده و در انتخاباتهای قبلی نیز حضور داشته است .

اسلامی، کارشناس ارشد ادیان و مذاهب بوده و در سوابق خود مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را دارد و در دوره های قبلی خیلی ها باور داشتند که او می تواند پدیده انتخابات شود.

شیخ اسماعیل اسلامی اصالتا اهل روستای مرزنکلاته در 5 کیلومتری شرق گرگان می باشد و به گمان خود می تواند  رای شرق گرگان و بخشی از اصلاح طلبان گرگان را به خود اختصاص دهد .

توافق نانوشته اسلامی و هزارجریبی!

مدل نبی هزارجریبی و شیخ اسماعیل اسلامی همگان را یاد مدل غلامعلی هزارجریبی و شیخ قربان قندهاری می اندازد یعنی همان مدل شرق و غرب گرگان که پایگاه اصلی رای شهرستان گرگان می باشد و این تنها مدلی بود که در توسعه گرگان در سالهایی که هزارجریبی و قندهاری نمایندگان گرگان بودند، جواب داد .

البته با توجه به اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان فعلا پرچمدار حرکت اصلاح طلبی در استان است و از طرفی احتمال رد صلاحیت عناصر تندور تر این طیف وجود دارد شنیدهایی وجود دارد که اصلاح طلبان گرگانی می خواهند بر روی نام نبی هزارجریبی و شیخ اسماعیل اسلامی به توافق برسند ./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار