مدیر کل آموزش و پرورش گلستان از برگزاری 350 نمایشگاه به مناسبت هفته کتاب در مدرسه های استان خبر داد و گفت: کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه ها با 20درصد تخفیف در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

350 مدرسه گلستان میزبان نمایشگاه های کتاب

به گزارش گلستان24، محمدرضا وطنی با بیان اینکه مدارس استان از امروز 24آبان میزبان این نمایشگاه ها می باشد، اظهار داشت: اجرای این نمایشگاه ها در راستای طرح 50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه وزارت آموزش و پرورش است.


وی افزود: نمایشگاه کتاب از 24 آبان لغایت 30 این ماه ادامه دارد و کتاب های مورد نیاز برای همه دوره های تحصیلی در آنها عرضه شده است و با تخفیف به دانش آموزان ارائه می شود.

 گلستان میزبان نمایشگاه های کتاب


براساس اعلام آموزش وپرورش گلستان وطنی همچنین گفت: برگزاری نمایشگاه های کتاب در مدارس با همکاری موسسه منادی تربیت و آموزش و پرورش استان انجام شده است.


پیش از این حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری 50 هزار نمایشگاه کتاب همزمان با هفته کتاب در مدارس کشور خبر داده و گفته بود که براساس تفاهمنامه ای که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا شده است کتاب های مفید برای دانش آموزان و فرهنگیان در این نمایشگاه ها عرضه و با 20 درصد تخفیف فروخته می شود.


به گفته وی کتاب هایی در این نمایشگاه های مدرسه ای عرضه می شود که از قبل از سوی مسئولان آموزش و پرورش استان ها برای دانش آموزان و فرهنگیان مورد تایید قرار گرفته است.


هفته کتاب از 24 آبان تا 2 آذر بی تردید بهار کتاب است که با آغاز آن شاهد شنیدن نغمه کتاب در طول سال خواهیم بود و
در واقع می توان گفت این هفته بهانه ای برای رصد وضعیت کتاب در کشور و برنامه ریزی در حوزه کتاب است.


و بدون تردید برنامه ریزان فرهنگی هفته کتاب را بهانه ای برای استمرار حرکت ها و فعالیت های حوزه کتاب می دانند.
در سال تحصیلی جاری افزون بر 300هزار نفر دانش آموز در بیش از دو هزار و 400مدرسه استان گلستان مشغول فراگیری علم و دانش هستند.

ارسال نظر

آخرین اخبار