اظهارات عجیب شهردار گرگان:

صادقلو در پاسخ به این سوال که نقطه‎ای از شهر گرگان به نام شهید حجت‎الاسلام روحانی‎فرد خبرنگار شاخص کشوری بسیج رسانه از گلستان نامگذاری شود، گفت: این شهید ساکن شهرستان کردکوی بودند لذا باید خیابانی در همان شهرستان به نام ایشان نامگذاری شود.

شهید روحانی فرد اهل کردکوی بوده لذا باید خیابانی در همان شهر بنامش شود / خبرنگار کامپیوتر بی مغز نیست!!

به گزارش گلستان24، حسین صادقلو عصر دیروز در نشست خبری با خبرنگاران افزود: شش روگذر و شش زیرگذر در شهرستان گرگان در قالب پروژه‎های عمرانی پیش‎بینی شد که برخی از این پروژه‎ها افتتاح شده برخی در مرحله افتتاح و مابقی در حین انجام کار است و تمامی پروژه‎های غیرهمسطح تا سال 1397 به بهره‎برداری کامل خواهد رسید.

 حسین صادقلو

وی با اشاره به تکمیل تقاطع غیرهمسطح گلشهر گرگان گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 700 میلیون تومان در 28 آبان امسال افتتاح می‎شود.

شهردار گرگان در خصوص بهره‎برداری زودهنگام برخی پروژه‎های عمرانی شهرداری گفت: پیمانکاران در بهره‎برداری زودتر از موعد مقرر پروژه گلشهر، معلم و دخانیات همراهی کردند رسانه و خبرنگار کامپیوتر بی‎مغز نیست بنابراین باید نسبت به آنچه اتفاق افتاده تجزیه تحلیل کنید.

صادقلو با بیان اینکه مطالعات احداث زیرگذر و روگذر توسط مشاورین مشخص شده است، خاطرنشان کرد: مدیریت زمان برای اجرای پروژه‎ها جرأت می‎خواهد که این مهم توسط شهرداری محقق شد اینکه زمان دقیق اجرای پروژه اعلام نشد به خاطر زیربسترهای آن بوده است.

یک سوم بودجه سازمان فرهنگی ورزشی خرج بسکتبال می شود

شهردار گرگان با تاکید بر ارزیابی منصفانه رسانه‎ها از روند مدیریت جهادی از سوی شهرداری گرگان گفت: اربابان جراید پیگیر تسریع روند پروژه‎ها باشند.

وی با اشاره به بودجه شهرداری گرگان بیان داشت: امسال 205 میلیارد تومان به عنوان بودجه شهرداری گرگان پیش‎بینی شد که 135 میلیارد تومان به پروژه‎های عمرانی و حدود 68 میلیارد تومان به بودجه جاری اعم از اداری و پرسنلی اختصاص یافت که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان پنج میلیارد تومان بودجه دریافت کرده و یک سوم آن را در بسکتبال هزینه می‎کند.

صادقلو در پاسخ به این سوال که نقطه‎ای از شهر گرگان به نام شهید حجت‎الاسلام روحانی‎فرد خبرنگار شاخص کشوری بسیج رسانه از گلستان نامگذاری شود، گفت: این شهید ساکن شهرستان کردکوی بودند لذا باید خیابانی در همان شهرستان به نام ایشان نامگذاری شود به ما تکلیف شده تا در تعویض نامگذاری معابر و میادین دقت کنیم.

وی بیان داشت: نامگذاری تقاطع غیرهمسطح بهارستان به نام شهیدمدافع حرم سیداحسان حاجی‎حتملو نامگذاری می‎شود.

گلستان ما

ارسال نظر

  • جوان ايراني
    0

    واقعا جاي تاسف داره.... جناب شهردار كه فقط و فقط دنبال كارهاي عمراني هستي!!!! اينو بدون شهرمون به كارهاي فرهنگي هم نياز داره.ضمنا شهيد روحاني فرد شهيد شاخص كشور هستن و به همه استان تعلق دارن...بهتره قبل از اظهار نظر كمي تامل و تعقل كني....

آخرین اخبار