مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: نخستین گروه از زائران گلستانی عتبات عالیات برای شرکت در مراسم اربعین حسینی امروز اعزام شدند.

نخستین گروه از زائران گلستانی به عتبات عالیات اعزام شدند

به گزارش گلستان24،  رضا درگاهی در حاشیه اعزام کاروان‌های عتبات عالیات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین گروه از زائران گلستانی عتبات عالیات با 21‌نفر برای شرکت در تجمع بزرگ عزادارن حسینی در روز اربعین سفر خود را آغاز کرد.

زائران گلستانی

وی افزود: تاکنون بیش از 11 هزار گلستانی در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر حج و زیارت استان گلستان تصریح کرد: تاکنون 4 هزار نفر از متقاضیان که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده و به دفاتر مجاز حج و زیارت استان گلستان مراجعه کرده‌اند.

درگاهی گفت: با توجه به فرصت کم باقیمانده تا اربعین متقاضیان هرچه سریع‌تر به دفاتر مجاز زیارتی استان که در سامانه انتخاب کرده‌اند مراجعه کنند و با تکمیل مدارک خود ویزای آن‌ها صادر شود.

مدیر حج و زیارت استان گلستان اظهار کرد: داشتن اصل گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار، دو قطعه عکس و هزینه روادید که برای انفرادی 40 دلار و برای گروهی 30 دلار است، به این دفاتر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه امسال برای کاروان‌های پیاده هم داشتن گذرنامه ضروری است، افزود: از خروج زائران فاقد گذرنامه امسال جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار