با حضور مدیرکل دفتر سازمان‌های مهندسی وزارت راه و شهرسازی ؛

در نخستین جلسه هیئت رئیسه جدید ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان معرفی شد .

سیدمجتبی موسوی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان شد

 به گزارش گلستان24، در نخستین جلسه اعضای هیئت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان، رئیس و دیگر اعضای هیئت رئیسه برای مدت یک سال انتخاب شدند.

در این جلسه سید مجتبی موسوی به عنوان رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان انتخاب شد و محمدرضا آلوستانی  و احمد تجری نیز به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم رئیس انتخاب شدند.

کامران کبیری بالاجاده نیز به عنوان دبیر هیئت مدیره و دایان ایگدری نیز به عنوان خزانه‌دار سازمان حضور خواهند داشت.

مدیرکل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی در مراسم معرفی اعضای جدید هیئت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان، یک نظام حرفه‌ای بالنده است نه صنفی، گفت: برداشت سال‌های اخیر جامعه از نظام مهندسی ساختمان به عنوان نظام صنفی، برداشت نادرستی است.

منوچهر شیبانی افزود: بزرگترین ماموریت اجتماعی مهندسان و نظام مهندسی، احیای حرفه‌ای مهندسی ساختمان است و نمی‌توان پنهان کرد که این ماموریت روند نزولی را بخصوص در اخلاق حرفه‌ای داشته و نیاز است که اعتلا و ارتقای این بخش از اولویت‌های مهندسان و بویژه هیات مدیره باشد.

وی افزود: شورای مرکزی و وزارتخانه به رعایت اخلاق حرفه ای توجه خاص و ویژه ای خواهند داشت.

مدیرکل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: داد و ستد خدمات مهندسی در یک بازار حرفه‌ای و در چارچوب قوانین و با رعایت حقوق و اصل انتخاب که سبب اعتلای حرفه و جایگاه مهندسان می‌شود باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد. / تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار