با صدور حکمی از سوی رضا ثقفی سرپرست رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان محمد شریف‌زاده به سمت معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان منصوب شد.

سرپرست معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان منصوب شد

 به گزارش گلستان24، در حکم انتصاب معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان آمده است: با عنایت به تعهد، شایستگی و سابقه ارزشمند جنابعالی در جهاد دانشگاهی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان منصوب می‌شوید.

رضا ثقفی

این حکم می‎افزاید: انتظار دارد تمام مساعی خویش را در جهت توسعه و ارتقا بیش‌ از پیش فعالیت‌های آن معاونت به کاربندید، امید است با یاری خداوند متعال و همکاری و همدلی همه جهادگران عزیز جهاد دانشگاهی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

گفتنی است جهاد دانشگاهی نهادی است انقلابی که در حرکت سازنده و سرنوشت‌ساز انقلاب فرهنگی از بطن دانشگاه‌های سراسر کشور متولد شد تا با پاسداری و تقویت ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران همت خویش را باهدف تقویت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بر ایجاد ارتباط منسجم، کارا و دوجانبه دانشگاه و جامعه معطوف دارد و فعالیت‌های فرهنگی، از ابتدای شکل‌گیری جهاد دانشگاهی، بخشی اساسی و لاینفک، از فعالیت‌های این نهاد را به خود اختصاص داده است.

مشخصه اساسی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی، تکیه و توجه به حضور و مشارکت دانشجویان در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

رویکرد اساسی جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی، تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی، برنامه‌ریزی فرهنگی و تربیتی، ایجاد آمادگی فکری و مکتبی، در قشر جوان و در چارچوب سیاست‌های فرهنگی، جهت مقابله با تهاجم فرهنگی است./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار