با حضور معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد کشور صورت گرفت؛

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد کشور از افتتاح ساختمان شعبه امام خمینی (ره) بانک مهر اقتصاد شهرستان گرگان خبر داد.

بهره برداری از ساختمان شعبه امام خمینی (ره) بانک مهر اقتصاد در گرگان

 به گزارش گلستان24، جواد حاجی مزدارانی در مراسم افتتاح ساختمان شعبه امام خمینی (ره) بانک مهر اقتصاد شهرستان گرگان گفت: معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد کشور یکی از رموز حفظ و توسعه اشتغال پایدار را در بسیج اقتصادی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نباید به اعتماد سپرده‎گذار خدشه وارد شود،افزود: اعتماد مردمی پشتوانه بزرگ بانک مهر اقتصاد است و بسیج اقتصادی باید به شکلی حمایت شود که رسالت نظام بانکی به نحو مطلوب صورت پذیرد.

 بانک مهر اقتصاد در گرگان

حاجی مزدارانی تصریح کرد: منابع تخصیصی که در حفظ و توسعه اقتصاد و اشتغال تاثیر نگذارد یقینا آثار تورمی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد کشور با بیان اینکه حیطه شبکه بانکی مهر اقتصاد ارائه خدمت به آحاد جامعه است، اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد وابسته به یک نهاد مردمی است و امروز تفکر بسیجی برای ما مهم است.

وی با بیان اینکه بانک مهر مختص به یک قشر خاص نیست، ابراز داشت:این بانک به آحاد مردم سرویس‎دهی و خدمات‎رسانی می‎کند.

حاجی‎مزدارانی با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد از بدنه بسیج ایجاد شد و رشد کرد، خاطرنشان کرد: بیش از 20 سال سابقه فعالیت در کارنامه دارد در ابتدا با صندوق بسیج، موسسه مالی بسیجیان و اکنون نیز با تابلوی بانک مهر اقتصاد نسبت به انجام رسالت خود ایفای نقش می‎کند.

حاجی‎مزدارانی با اشاره به اینکه باید با بسیج اقتصادی زمینه‎های حفظ و توسعه اشتغال پایدار را تقویت کنیم، افزود: یک روز وظیفه بسیج در جنگ سخت دفاع از کیان انقلاب اسلامی و ایران عزیز بود و امروز وظیفه مهم تقویت بسیج اقتصادی است باید تلاش کنیم هجمه‎هایی که دشمن نسبت به این کشور دارد و موانعی چون تحریم و محدودیت‎های اقتصادی را ایجاد می‎کند.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار