مراسم دسته‎روی کارکنان نیروهای مسلح استان گلستان همزمان با 28 صفر، صبح امروز در خیابان‎های شهرهای مختلف استان بخصوص در گرگان، مرکز استان برگزار شد.

دسته‎روی عزاداری نیروهای مسلح گلستان+ تصاویر

عالم امروز پر از ماتم و رنج است، گرد غم بر سر هر محفل و هر انجمن است، این چه شور است که بر پا شده در ارض و سماء، این چه سوز است که در سینه هر مرد و زن است، بانگ و فریاد به گوش آید از افلاک مگر، رحلت ختم رسولان و عزای حسن است.

به گزارش گلستان 24، صبح امروز کارکنان نیروهای مسلح استان گلستان به مناسبت رحلت پیامبر اکرم، حضرت محمد (ص) و شهادت امام دوم شیعیان، حضرت حسن مجتبی (ع)، مراسم دسته‎‎روی عزاداری را در شهرهای مختلف استان گلستان بخصوص در گرگان، مرکز استان برگزار کردند و اشک ماتم ریختند.

 

امروز هنگامه رنج و غم و ماتم شده، گریان، زغمى دیده عالم شده، پایان شب آخر ماه صفر است این یا آنکه ز نو ماه محرّم شده، از داغ جگر سوز نبى سیّد ابرار، نخل قد زهرا و على خم شده.

پس از ایام اربعین حسینی که مردم مسلمان سراسر جهان با حضور میلیونی خود در کربلا شور حسینی را بار دیگر برپا کردند و وحدت مسلمانان را به رخ جهانیان کشیدند، امروز مردم مومن و متعهد استان گلستان نیز در کنار یکدیگر بر سر و سینه کوفتند و اشک ماتم ریختند.

نیروهای مسلح استان گلستان نیز با حضور با شکوه خود در صف‎های منظم عزاداری در کنار مردم شهید پرور استان گلستان بار دیگر میثاقی دوباره‎ای با آرمان‎های شهدا و امام شهدا بستند.

ارسال نظر

آخرین اخبار