مراسم بزرگداشت مرحومه مرجان نازقلچی فرماندار فقیده بندرترکمن با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و شماری از مسئولان کشوری و استانی عصر امروز دوشنبه تحت عنوان منا تا قبا برگزار شد.

حواشی مراسم بزرگداشت نازقلچی فرماندار فقیده ترکمن

 به گزارش گلستان24،  مسجد قبا بندرترکمن در یکی از شلوغ ترین روزهایش زیر بارش شدید باران پذیرای بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان بود.

بزرگداشت مرجان نازقلیچی


*آیت الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان نیز در این مراسم حضور داشت.


*به علت شرایط نامساعد جوی و تاخیر در پرواز، مولاوردی معاون رئیس جمهور با تاخیر در مراسم حضور یافت.


*آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان نیز پیامی برای این مراسم ارسال کرد.


*خانواده های داغ دار شش حاجی حادثه منا از شهرستان ترکمن نیز در این مراسم حاضر بودند.


*مولاوردی معاون رئیس جمهوری که در این مراسم سخنرانی کرد، سخنان خود را با بیت شعر 'هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق، ثبت است بر جریده عالم دوام ما' پایان داد.


*استاندار گلستان نیز در این مراسم از مرحومه نازقلچی به عنوان الگو و مدل زن موفق ایرانی یاد کرد و ابراز داشت: فرماندار فقیده ترکمن زنی آرام، منطقی و پایبند به اصول و مسائل اسلام و نظام بود همچنین خادم بودن را می توان از برجسته ترین ویژگی های آن مرحومه برشمرد. 


*حسن صادقلو اظهار کرد: من تصاویری از خدمت خالصانه ایشان در طول تصدی مسئولیت فرمانداری ترکمن و حتی در مقام معینه کاروان حج دیده ام که نشان دهنده خلوص و حمیت ویژه ایشان است. 


*در این مراسم علاوه بر اقشار مختلف مردم ترکمن شماری از مدیران و فرمانداران گلستان و روحانیت شیعه و سنی از نقاط مختلف استان نیز حضور داشتند. 


نازقلچی که در 31 فروردین سال گذشته تصدی فرمانداری شهرستان ساحلی ترکمن را بر عهده گرفت روز عید قربان امسال در فاجعه منا مهاجر الی الله شد. 


ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار