مطابق انتظار و شنیده‌های قبلی، رضا شجاعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس شد. مراسم تقدیر از رئیس پیشین و معارفه رئیس جدید چهارشنبه همین هفته برگزار می‌شود.

رضا شجاعی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس شد

مطابق انتظار و شنیده‌های قبلی، رضا شجاعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس شد.
شجاعی پیش از این در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، کارشناس مسئول امور هنری بود.

به گزارش گلستان 24، رییس جدید این اداره، جایگزین محمدرضا داورزنی می‌شود که سابقه مدیریت بیش از ۸ سال (به گفته خود ۱۰۰ ماهه) بر این اداره را دارد.

قرار است طی مراسمی در روز چهارشنبه ۳ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد، با حضور اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان از زحمات محمدرضا داورزنی، رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آید و رضا شجاعی رسما به عنوان رئیس جدید یکی از حساس ترین نهادهای فرهنگی شهرستان معارفه شود.

jashnvareh

گنبدکاووس، این مینیاتور اقوام و مذاهب و ایران کوچک، با توجه به بافت جمعیتی ویژه خود و حضور خرده فرهنگ‌ها و آیین‌های محلی و بومی، وجود نمادهای تاریخی و تمدنی مانند برج قابوس و شهر تاریخی جرجان، حضور شخصیت‌های برجسته و سابقه نیک در زمینه شعر، موسیقی و تئاتر و همچنین جوانان و فرهیختگان از اقوام مختلف ترکمن، ترک، فارس، سیستانی و.. از فرصت‌های بی بدیلی در زمینه فعالیت‌های مبتکرانه و نو در عرصه فرهنگ برخوردار است.

بدیهی است استفاده شایسته از این فرصت‌ها و مشارکت دادن مردم و نهادهای مردمی در فرایندهای مختلف تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرا، می‌تواند موجب ارتقای فرهنگ عمومی جامعه و جهت دهی و هدایت صحیح نسل جدید گنبدی شود و معطل گذاشتن و بی توجهی به این ظرفیت‌ها، بی باری و خسارت را به همراه خواهد داشت.

رسانه مردمی سلام گنبد، ضمن آرزوی توفیق برای محمدرضا داورزنی و خیرمقدم به رضا شجاعی، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در این زمینه اعلام می‌کند و امیدوار است رئیس جدید این اداره مطابق با نگاه اعتدالی دولت، پذیرای نقطه نظرات، پیشنهادات و نقدهای دلسوزانه اهالی فرهنگ و هنر گنبد، به خصوص اصحاب رسانه، و آحاد مردم این شهرستان باشد.

ارسال نظر

آخرین اخبار