من در پیشگاه شما احساس شرمندگی می کنم . علت شرمندگی من و نسل من این است که نتوانستیم در برابر افراد و گروه هایی که بنام اسلام و خدا در دینت انحراف وارد کرده اند بایستیم . علت این شرمندگی این است که علمای ما هم در جایی که باید با شجاعت وارد می شدند و فریاد مقابله با انحراف سر می دادند سکوت کردند .

نامه یک گلستانی دردمند خطاب به پیامبر اکرم (ص)

ماه ربیع الاول فرا رسید . ماهی که به مناسبت میلاد مسعود حضرت محمد مصطفی (ص) برای همه ما مسلمانان عزیز است .

 به گزارش گلستان24، در این ایام در کشورهای مختلف اسلامی مراسم ها و جشن های مختلفی برگزار می شود و ارادت ما به پیامبرمان به نمایش گذاشته می شود .

نامه یک گلستانی

اما هر قدر که در این روزها تلاش می کنیم برای این مناسبت خوشحالی کنیم غم سنگینی بر روی سینه همه مسلمانان سنگینی می کند . این غم سنگین ، در دو مصیبت اختلاف ، برادر کشی و آوارگی است که در بلاد اسلامی به راه افتاده است .

برای بیان این درد دل نامه ای برای پیامبر عزیزم نوشتم و درد دلم را با ایشان مطرح کردم :

سلام به پیامبر عزیزم

ای رسول خدا !

به خوبی می دانم برای تبلیغ آخرین پیام الهی چه رنج ها کشیدی . می دانم چه سختی هایی را تحمل کردی . برای همین سختی ها و صبر و استقامت تو در راه حق بود که حضرت حق در کلامش فرمود اگر وجود ذی وجودت نبود افلاک را خلق نمی کردم . پس حیات دنیوی ما به برکت شخصیت و عظمت تو در نزد پروردگار عالم است .

ای پیامبر رحمت !

پیامی که تو به نوع بشر ابلاغ کردی ، پیام گذشت ، مهربانی و دوستی بود . اما اکنون بعد از گذشت چهارده قرن از وفاتت ببین برخی از انسان های نا آگاه با برداشتی تند و غیر انسانی از احکام دیینت چه بر سر اسلام عزیز آورده اند !

یا رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم !

من در پیشگاه شما احساس شرمندگی می کنم . علت شرمندگی من و نسل من این است که نتوانستیم در برابر افراد و گروه هایی که بنام اسلام و خدا در دینت انحراف وارد کرده اند بایستیم . علت این شرمندگی این است که علمای ما هم در جایی که باید با شجاعت وارد می شدند و فریاد مقابله با انحراف سر می دادند سکوت کردند . نتیجه این شد که امروز صدای افرادی که دینت را به انحراف کشیده اند از صدای منادیان واقعی اسلام رساتر شنیده می شود . آنها به نماد دینت تبدیل شده اند !

پیامبر خوبم !

امروز در بلاد اسلامی با ندای الله اکبر سر برادران مسلمان ما را می برند . زنان شان را به کنیزی می برند و خانواده ها را آواره کوه و بیابان می کنند ! همه این کارها را هم با استناد ناقص و انحرافی به دستورات شما انجام می دهند !!! نعوذ بالله

ای خاتم انبیای الهی !

درد بزرگ امت تو در این دوره این است که دشمنان سنتی و قدیمی خود را فراموش کرده و با گرفتار آمدن در دسیسه چینی های دشمنان دینت ، بجای دشمنان شان برادران مسلمان شان را از دم تیغ می گذرانند . درد ما غفلت و ناآگاهی است .

در این وانفسای غفلت و جهل ما ، کفار سوار بر موج حماقت و کج اندیشی های برخی از حاکمان مسلمان در بلاد اسلامی ترک تازی می کنند .

در این روزها که سالروز ولادت مسعود شماست دلم به درد آمده است . دلم از نامسلمانی برخی از مسلمان نماها به درد آمده است .

ای رسول خدا !

این روزها همان روزهایی است که در بستر بیماری با نگرانی از سرنوشت ما ندای امتی را سر دادی . الان متوجه می شوم که چرا نگران امت خودت بودی .

خدایا به حق رسول بزرگوارت عقلانیت و آگاهی را به امتت برگردان .

خدایا شر کسانی که بنام دین تو آبروی دین پیامبر خاتم را برده اند را از سر مسلمانان بردار .

آمین یا رب العالمین

یک جوان دردمند اهل سنت گلستان

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار