شواهد نشان می‌دهد که در اولین جلسه هیئت‌مدیره جدید در روز یکشنبه گذشته در حق شرق گلستان جفا شد و تنها عضو هیئت‌مدیره شرق گلستانی را در هیچ سمتی جای ندادند.

آتابای و صیانت از آرای خبرنگاران شرق گلستان!+تصاویر

 به گزارش گلستان24، انتخابات دومین دوره خانه مطبوعات استان گلستان برگزار شد و 7 نفر به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره و دو نفر به‌عنوان بازرس از طرف خبرنگاران استان گلستان انتخاب شدند.

سید جواد حسینی، زهره رجبی، عبدالقیوم آق آتابای به‌عنوان سه خبرنگار، محمد آریان نیا و محمد صالح افتخاری به‌عنوان دو مدیرمسئول، یحیی آذری از طرف سرپرست روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها و وحید عرب احمدی نیز از طرف خبرگزاری‌ها به‌عنوان 7 هیئت‌مدیره برای دو سال و عقیل مهقانی و هادی علمدار نیز به‌عنوان دو بازرس به مدت یک سال انتخاب شدند.

عبدالقیوم آق آتابای

روند نامناسب برگزاری انتخابات خانه مطبوعات، بهانه‌های پی‌درپی مثل بیمه و ... و نگاه نادرست به پایگاه‌های خبری تحلیلی که وزنه اصلی رسانه‌های شرق گلستان هستند باعث شد تا این منطقه نتواند هم ازلحاظ کاندیدا و هم ازنظر شرکت در این انتخابات برنامه‌ریزی درستی بکند.

با نگاهی به اسامی فوق می‌بینیم که فقط عبدالقیوم آق آتابای از گنبدکاووس در هیئت‌مدیره قرار دارد و به‌جز صالح افتخاری که از غرب استان و کردکوی است، مابقی از گرگان هستند.

اینک ترس از اینکه آتابای هم به‌روز نیازمند بیفتد دور از ذهن نیست، هیچ‌گاه نباید سخنان رجبعلی نیازمند خبرنگار کهنه‌کار گنبدی در روز انتخابات خانه مطبوعات را فراموش نکرد که از سردرد به بیان مطالبی در خصوص نامرادی‌هایی که به شرق گلستان در دروه قبلی شد، فراموش کرد.

امروز خبرنگاران شرق گلستان از آتابای انتظار دارند باقدرت بیشتری در خانه مطبوعات استان حضور یابد و از منافع آن‌ها دفاع کند و از متمرکز شدن امکانات و تسهیلات خانه مطبوعات در گرگان جلوگیری کند.

اما شواهد نشان می‌دهد که در اولین جلسه هیئت‌مدیره جدید در روز یکشنبه گذشته در حق شرق گلستان جفا شد و تنها عضو هیئت‌مدیره شرق گلستانی را در هیچ سمتی جای ندادند، نه رئیس، نه نایب‌رئیس و نه مدیر خانه مطبوعات که انگار همه‌چیز از پیش تعیین و بسته‌شده بود و صدای آتابای هم به‌جایی نرسید چون تنها بود.

از دوستان مرکز نشین هیئت‌مدیره هم انتظار داریم به آتابای کمک کنند و نگاهی هم به خبرنگاران زحمتکش شرق استان داشته باشند.

امین کوهی/نیلکوه

001 1
001 1001 1001 1001 1001 1001 1001 1001 1001 1001 1001 1
 
 

نوشتن دیدگاه

ارسال نظر

آخرین اخبار