پرستار فداکاری که هنگام احیای یک بیمار مبتلا به آنفلوآنزای اچ یک اِن یک، خود نیز مبتلا شد و جانش را از دست داد، مورد تقدیر وزیر بهداشت قرار گرفت.

پرستاری که به خاطر فداکاری جان خود را از دست داد +عکس

سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت با انتشار تصویری از پرستاری که هنگام احیای یک بیمار مبتلا به آنفلوانزا، خودش به این بیماری مبتلا شد، در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

 به گزارش گلستان24، محمد رضایی، همکار جوان نیشابوری ما؛ پرستار فداکاری بود که هنگام احیای یک بیمار مبتلا به آنفلوانزای اچ یک ان یک، خود نیز مبتلا شد و متاسفانه جانش را از دست داد.

 


افتخار می کنیم به وجود چنین همکارانی. جامعه پرستاری کشور هم، که علیرغم همه کمبودها و مشکلات، دلسوزانه و مخلصانه به انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم شریف مان مشغول است، باید به داشتن چنین همکاری افتخار کند.

امیدوارم رسانه های ما در انعکاس این وجه از عملکرد کادرهای درمانی، بخصوص پرستاران نیز کوشاتر باشند.

امید، بزرگترین سرمایه جمعی ماست. اگر تنها نقاط منفی را بیان کنیم و نقاط مثبت را نه، بذر ناامیدی افشانده ایم. گمان می کنم این خطای بزرگی است.

در این روز عزیز که میلاد پیامبر رحمت و مهربانی (ص) است، آرزو می کنیم این همکار فداکار و وظیفه شناس، میهمان سفره مغفرت و کرامت الهی باشد. و خداوند به خانواده آن مرحوم صبر و سلامتی عنایت فرماید.

ارسال نظر

آخرین اخبار