نامه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان غربی در پی حوادث تروریستی فرانسه به سرعت در رسانه های منطقه انعکاس یافت.

بازتاب وسیع نامه مهم رهبری خطاب به جوانان غربی در رسانه‌های عربی
 به گزارش گلستان24، نامه امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی بویژه آن بخش از نامه معظم له درباره لزوم فکر کردن به راه حل ها و گفتگو برای حل مشکلات، به سرعت در رسانه‌های منطقه بازتاب یافت.
 
رهبر انقلاب در آغاز این نامه خطاب به جوانان غربی فرمودند: حوادث تلخی که تروریسم کور در فرانسه رقم زد، بار دیگر مرا به گفتگو با شما جوانان برانگیخت.
 
بازتاب  نامه مهم رهبری
 
ایشان افزودند: برای من تأسّف‌بار است که چنین رویدادهایی بستر سخن را بسازد، امّا واقعیّت این است که اگر مسائل دردناک، زمینه‌ای برای چاره‌اندیشی و محملی برای همفکری فراهم نکند، خسارت دوچندان خواهد شد.
 
بازتاب این نامه در ذیل از نظر مخاطبان گرامی می گذرد:
 
المیادین: زمینه گفتگو با غرب
 
شبکه خبری المیادین با انتشار بخش‌هایی از این نامه به نقل از امام خامنه ای نوشت که همه از حوادث دردناک فرانسه، فلسطین، عراق، لبنان و سوریه متاثرند.
 
العهد: حوادث فرانسه انگیزه امام خامنه ای برای خطاب قرار دادن جوانان غرب
 
پایگاه خبری العهد لبنان با انتشار بخش‌هایی از نامه امام خامنه ای نوشت: مسائل دردناک اگر زمینه فکر کردن به راه حل‌ها را فراهم نکند، ضرری دو چندان خواهد داشت.
 
این پایگاه همچنین به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت که تروریسم کور در فرانسه منجر شده که بار دیگر ایشان جوانان غربی را خطاب قرار دهند.
 
المنار: حوادث دردناک اگر زمینه تفکر به راه حل ها را فراهم نکند خسارتی دو چندان است
 
شبکه خبری المنار نیز با پوشش بخش‌هایی از نامه امام خامنه‌ای به جوانان غربی نوشت که مسائل دردناک اگر زمینه چاره اندیشی به راه حل‌ها و فرصت تبادل افکار را فراهم نکند، خسارتی دو چندان به همراه خواهد داشت.
 

ارسال نظر

آخرین اخبار