مسئول مجمع فرماندهان بسیج دانشجویی استان گلستان :

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با محکوم کردن اقدام وقیحانه آل‌سعود در اعدام «آیت‎الله نمر» گفت: عربستان با این اقدام عملاً گور خود را کَند.

عربستان با اعدام «آیت‎الله نمر» گور خود را کَند/تا نابودی آل‌سعود فاصله‌ای نمانده است

 به گزارش گلستان24،  مهدی باقریان عصر امروز در جمع دانشجویان بسیجی گرگان با اشاره به اقدام وقیحانه و بی‎خردانه رژیم آل سعود و اعدام رهبر شیعیان این کشور اظهار کرد: این رخداد با همه تلخی‎ها و اندوهی که بر قلب آزادگان جهان نشانده است به‌ طور قطع به نقطه عطفی در تحولات عربستان و منطقه تبدیل خواهد شد.

وی بابیان اینکه بدون تردید این اقدامات جاهلانه و از روی استیصال عربستان نشان‌دهنده آن است که به‌روزهای پایانی عمر خاندان پلید سعودی نزدیک می‌شویم، تصریح کرد: ما یقین داریم که تا نابودی این رژیم منحوس فاصله‌ای نمانده است و دیری نخواهد پایید که هنوز کفن شهادت «آیت‎الله نمر» خشک نشده است تابوت‌های رژیم سعودی را آماده کنیم.

دستگاه دیپلماسی کشور باید پاسخ قاطع به عربستان سعودی دهد

مسئول مجمع فرماندهان بسیج دانشجویی استان گلستان با تأکید بر اینکه دستگاه دیپلماسی کشور باید پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به این‌گونه اقدامات خلاف حقوق بشر و آزادی در عربستان سعودی دهد، خاطرنشان کرد: امروز چشم شیعیان و مظلومان عربستان به اقدامات و حمایت‌های ایران اسلامی و مسئولان آن به‌عنوان بزرگ‌تری و مقتدرترین کشور مسلمان دنیاست و این وظیفه و رسالت ما را سنگین می‌کند.

علمای اهل سنت نمر

باقریان «آیت‎الله نمر» را یکی از مبارزان واقعی، شجاع و انقلابی جهان اسلام دانست و اضافه کرد: «آیت‎الله نمر» شاگرد واقعی امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب بود که به‌درستی و روشنی خط مبارزه با ایادی استکبار و استبداد را در پیش گرفت و باوجود فشارها و دستگیری‌های فراوان هیچ‌گاه تن به ذلت و خفت تسلیم نداد.

جوانان عربستان جرثومه‌های فساد را به زباله‌دان تاریخ بیندازند

وی بر لزوم برگزاری مراسم‌های بزرگداشت باشکوه برای «آیت‎الله نمر» در ایران و کشورهای اسلامی به‌ویژه در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: باید این اقدام شنیع و ضد انسانی عربستان در به شهادت رساندن منتقدین مانند پتکی کوبنده بر سر این رژیم مستبد و ضد اسلام فرود آید و از این فرصت برای نمایاندن اوج حماقت و حقارت رژیم آل سعود استفاده کرد تا دنیا چهره کریه و پلید این شکم‌بارگان را که در فاجعه منا بخشی از آن هویدا شد به‌ روشنی ببینند و بشناسند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور خطاب به جوانان و مردم عربستان سعودی نیز اظهار کرد: دیگر وقت آن رسیده است که شما برای خودتان تصمیم بگیرید و این جرثومه‌های فساد و پلیدی را به زباله‌دان تاریخ بیندازید، پس به صحنه بیایید و تا نابودی این رژیم سفاک دست از مبارزه نکشید که جسم و جان ما مسلمانان و همه آزادگان جهان در این مسیر با شما خواهد بود.

فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار