سلیمان عباسی:

یک نماینده استان گلستان در مجلس گفت : پتروشیمی گلستان اجرایی نخواهد شد و بهتر است مسئولان مربوطه پول مردم را که سال‌هاست در اختیار گرفته‎اند به آنها برگردانند و بیش از این به مردم ضرر نزنند .

پتروشیمی گلستان تعطیل شد / مسئولان پول مردم را برگردانند تا بیش از این ضرر نکنند

 به گزارش گلستان24، سلیمان عباسی نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم زمینه‎سازی برای افزایش تولید ثروت در این شهرستان تاکید کرد و گفت: تولید ثروت به جای تزریق پول باید به عنوان یک دغدغه جدی برای مسئولان در این منطقه مورد توجه قرار گیرد زیرا تولید ثروت به توسعه پایدار خواهد انجامید.

سلیمان عباسی

عباسی در پاسخ به برخی معضلات درون‌شهری به وجود آمده برای شهروندان، از دو شهردار شدن شهر گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: با الحاق روستاهای حاشیه شهر گنبدکاووس این شهر را به دو منطقه و با دو شهردار تبدیل خواهیم کرد تا ساماندهی به وضعیت با شیوه بهتری صورت بگیرد و شهرداران با تمرکز بیشتری به اقدامات خود در زمینه خدمت به مردم سامان دهند.

وی با اشاره به موضوع پتروشیمی گلستان و معطل ماندن پروژه برای چندین سال تاکید کرد: این پروژه بنا به دلایل مختلف علمی و با توجه به معضلات موجود اجرایی نخواهد شد و بهتر است مسئولان مربوطه پول مردم را که سال‌هاست در اختیار گرفته‎اند به آنها برگردانند و بیش از این آنها را متضرر نکنند./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار