جملاتی چون "مجلسی که با پول حرام شکل گرفته" و یا" اندیشه منحوس احمدی نژاد" و یا اینکه "شایسته نیست کشور ما هنوز زندانی داشته باشد" دهن کجی آشکار به دستگاه ها و نهادهای متولی است .

مراجع قضایی استان گلستان با اظهارات سخیف صادق خرازی در گرگان برخورد کنند

درسته که استان گلستان به برکت حمایتهای بی دریغ برخی از بزرگان استان حیات خلوت اصلاح طلبان شده اما قرار نیست هر اراجیفی که از دهانشان در می آید به نیروهای رقیب و گفتمان اصولگرایی که بخشی عظیم از بدنه مردم استان هستند نسبت دهند .

صادق خرازی در گرگان

 به گزارش گلستان24،  صادق خرازی رئیس حزب ندای ایرانیان عصر امروز یکشنبه 22 آذرماه در کانون طه گرگان اظهارات تند و سخیفی بکار برد که اگر مراجع قضایی استان و دادستان مرکز استان با آن برخورد نکند چه بسا عواقب بدی برای استان در پی داشته باشد .

بخش هایی از سخنان نسنجیده یک بظاهر دیپلمات و اصلاح طلب مودب را با هم می خوانیم :

** امروز می‎شود آزادانه سخن گفت ولی در روز تشکیل حزب ندای ایرانیان و روز بلوغ و انعقاد این تفکر چنین نبود و بسیاری از یاران ما در حبس بوده و هستند.

** وی با ادعای اینکه طی هشت سال دولت گذشته فرصت‎ها تبدیل به تهدید شد، گفت: صد تاسف که در هشت سال کسانی در این کشور حکمرانی کردند که درکی از مفاهیم بزرگ نداشتند و فرصت‎ها را تبدیل به تهدید کردند.

**  ما اگر حزب داشتیم می‎توانستیم سوال کنیم، پرسش‎های مهمی را در جامعه ایجاد کنیم، اگر حزب داشتیم می‎توانستیم مجالس مهمی را رقم بزنیم نه مجلسی که با پول حرام شکل گرفته باشد، اگر حزب داشتیم می‎توانستیم اردوگاه و آرمان‎سراهایی ایجاد کنیم که باعث ارتقاء دانش و بینش مردم شود صد تاسف که از این موقعیت‎ها غفلت کردیم.

** رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه بدون عدالت محال است که بتوان مدعی تقوا در جامعه بود، گفت: حزب ندای ایرانیان می‎خواهد تا روزی اندیشه منحوس احمدی‎نژادی از صحنه روزگار محو شود.

**وی بیان داشت: زیبنده کشور ما نیست که هنوز زندانی داشته باشیم امیدوارم اینها روز به روز حل شود ما هدف‎مان مشخص است می‎خواهیم جامعه‎ای داشته باشیم که تاثیرات مهم بین‎المللی و منطقه‎ای که شایسته ملت بزرگ و نستوه ایران با آن عقبه تاریخی ایجاد کنیم که برای رسیدن به این مهم باید تلاش شود.

** رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان مهمترین مظهر عدالت را رعایت حقوق شهروندی ملت دانست و افزود: حقوق شهروندی مردم شعار نیست و راه فلاح و رستگاری این سرزمین از مسیر اصلاح‎طلبی می‎گذرد، نتوانستند اصلاحات را دفن و زمینگیر کنند.

------------------------------------------------------------------------------------

اینها بخش هایی از سخنان صادق خرازی دیپلمات سابق معلوم الحال اصلاح طلب است که عصر امروز در کانون طه بر زبان رانده شد که هر کدام از آنها تهمت و افتراهای فراوانی را به جریان های رقیب و اصولگرا وارد ساخته است .

حال جا دارد مدیران دولت نهم و دهم در استان گلستان با همین ادبیات این سیاستمدار کم تقوی را مورد تفقد قرار دهند و از حیثیت و عملکرد هشت ساله خود دفاع کنند.

جملاتی چون "مجلسی که با پول حرام شکل گرفته" و یا" اندیشه منحوس احمدی نژاد" و یا اینکه "شایسته نیست کشور ما هنوز زندانی داشته باشد" دهن کجی آشکار به دستگاه ها و نهادهای متولی است و می طلبد با چنین سخنرانی هایی که به بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و تشویش اذهان دامن می زنند برخورد صورت بگیرد.

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

  • یاحسین جان
    0

    ازمراجع قضایی استان خواهان برخورد قاطع با این شخص وعواملی که باعث حضور ایشان وافرادی از این قبیل به استان میشوند را داریم...

آخرین اخبار