در جلسه شورای شهر گرگان برخی اعضای شورای شهر گرگان با کمک 5 میلیونی به ستاد اقامه نماز گرگان موافقت کردند اما شهردار قاطعانه گفت که یک ریال هم نمی دهم .

شهردار گرگان بیش از 1 و نیم میلیارد به بسکتبال داد اما 5 میلیون به ستاد اقامه نماز نداد!

گفته می شود شهردار گرگان که این روزها درد به در به دنبال تمدید حکم خود توسط وزارت کشور است خودش را به ریسمان پوسیده بسکتبال گرگان گره زده تا بتواند از تیغ انتقادات هواداران متعصب وبرخی از اعضای شورای شهر گرگان برهاند .

به گزارش گلستان 24، حسین صادقلو که دارای مدرک دیپلم و بازنشسته شده است حتما  باید هر سال حکمش توسط وزارت کشور تمدید شود .

در حال حاضر اکثریت شورای شهر گرگان با اقدامات وی مخالف هستند گرچه یک همگرایی در این بخش وجود ندارد .

برخی کارشناسان معتقدند خرید خودروهای جک و اهدای آن به اعضای شورای شهر باعث شد تا اعضای شورا وامدار صادقلو شده و نتوانند وظیفه نظارتی خود را بدرستی انجام دهند .

در همین حال فرهنگ دوستان گرگانی معتقدند عنصر فرهنگ در سالی که مزین به اقتصاد و فرهنگ شده و جزو تاکیدات رهبری است متاسفانه از سوی شهردار گرگان نادیده انگاشته شده و برجسته کردن شعار عمرانی بودن شهردار یک تاکتیک و فرار رو به جلو است .

این در حالی است که شهرداری گرگان تا کنون طی دو مرحله 500 و 600 میلیون تومان به تیم بسکتبال شهرداری کمک کرده وب زودی لایحه 500 میلیون تومانی دیگری نیز در راه شورای شهر گرگان است .

باید منتظر ماند و دید اعضای شورای شهر گرگان همچنان با شهردار گرگان مماشات خواهند کرد و چشم خود را بر کاستی ها و نقصان وی خواهند بست.

ارسال نظر

  • یاحسین جان
    0

    ان شاالله ذخیره ی قبر وقیامتشون باشه،و روزقیانت توپ بسکتبال شفیعشون باشه.

آخرین اخبار