دبیر کمیته اصناف ستاد دهه فجر گلستان:

دبیر کمیته اصناف ستاد دهه فجر گلستان گفت: به مناسبت ایام الله دده فجر سومین یادواره 250 شهید اصناف در گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

 سومین یادواره شهدای اصناف گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24، درویش علی حسن زاده عصر امروز در نشست مطبوعاتی گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: اصناف در بازار از ابتدای شکل گیری انقلاب همراه و همپای آحاد ملت در صحنه‎های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشتند .

وی با بیان اینکه اصناف با ایثارگری در تدام انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند، گفت: امروز در سنگر اقتصادی و در مقابله با هجمه‎های دشمنان اصناف حماسه آفرین هستند.

دبیر کمیته اصناف ستاد دهه فجر گلستان گفت: برگزاری سومین شهدای اصناف استان گلستان یکی از برنامه‎های شاخص ما است که در روز 15 بهمن ماه در استان گلستان برگزار خواهد شد.

حسن زاده با بیان اینکه این برنامه با محوریت شهرستان گنبد کاووس و اصناف آن شهرستان برگزار خواهد شد، افزود:برگزاری ایستگاه صلواتی، همایش‎ با محوریت تبین نقش اصناف در اقتصاد مقاومتی در شهرستان گرگان و همایش تبیین شرایط پسابرجام و نقش اقتصاد مقاومتی در بهبود شرایط اقتصادی از برنامه‎های است که در ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه14 برنامه توسط 14 شهرستان در کمیته اصناف در نظر گرفته شده است، گفت: در مجموعه بیش از 40 برنامه در استان گلستان را خواهیم داشت.

دبیر کمیته اصناف ستاد دهه فجرگلستان ابراز داشت: 17 پروژه صنعتی با ارزش 570 میلیارد ریال و اشتغال زایی 286 نفر در شهرستان‎های آزادشهر، آق قلا، رامیان، علی آباد کتول، کلاله، گرگان، گمیشان و گنبد کاووس را به مناسبت ایام الله دهه فجر افتتاح خواهیم کرد.

حسن زاده با بیان اینکه به فضاسازی شهری توسط اصناف محتلف توجه شده است، گفت: با نماینده شهرداری‎ها امروز هماهنگ کردیم تا در راستای فضا سازی مشکلی پیش نیاید و شهرداری به جمع کردن فضاسازی‎ها اقدام نکند.

ارسال نظر

آخرین اخبار