با نگاه طنز:

در این مقاله شما مولفه های یک کار فرهنگی درست و نابود کننده دشمنان را خواهید خواند. پس تا آخر همراه ما باشید و خودتان را مجهز به سلاح بصیرت کنید.

مولفه های کار فرهنگی درست از نگاه دشمن!

گلستان 24 ، در این مقاله شما مولفه های یک کار فرهنگی درست و نابود کننده دشمنان را خواهید خواند. پس تا آخر همراه ما باشید و خودتان را مجهز به سلاح بصیرت کنید.

گزارشی از سوی یک مقام ارشد سازمان جاسوسی آمریکا:

بگذارید برایتان قدری از ایران 2015 بگویم!

اینجا ایران است، 25 سال پس از جنگ تحمیلی با ارتش رژیم بعث. اینجا همه مشغول کار فرهنگی اند. من جمله کاری که بتوان دفاع مقدس را برای جوانانی که آن موقع را ندیدند تداعی کند. عده ای در اینجا در هفته دفاع مقدس که خیلی هم در انتقال فرهنگ جبهه و جنگ موثر هستند خیابانها و مساجد را پر می کنند از عکس و پوستر جنگ. کلی هم دوربین جلوی این عکسها می کارند تا به محض نصب شدن عوامل فرهنگی از آنها یک عکس تمام رخ گرفته شود و یکراست برود در پرونده باقیات صالحات این مسئولین محترم فرهنگی.

اینجا در این هفته پر است از نمایشگاه هایی که هرجایی برپا می شوند، دانشگاه، مسجد و...و مداحی می گذارند و بعضی هایشان البته چایی صلواتی هم می دهند (خداخیرشان بدهد!) و داخلش هم کلی چفیه و سربند و پلاک آویزان است و چون دورش هم کلی سنگر به شکل گونی گذاشته اند وقتی وارد شوی فکر میکنی  در جبهه هستی و که البته این بخاطر قدرت تخیل خیلی زیاد سازندگانش  است و این خود ناشی از مطالعات شبانه روزی شان درباره جبهه و جنگ است که به این قدرت درک رسیده اند! به این می گویند کار فرهنگی.

jannati

اما عده ای دیگر در اینجا بسیار خطرناک هستند. بطوریکه صرف وجودشان هم باعث تقویت نظام اسلامی ایران است. آنها دغدغه دارند. با برنامه پیش می روند و اکثرشان هم گمنام هستند، که این کار را برای ما سخت کرده است. چرا که ردی از خود به جای نمی گذارند. چیزی که ما را از آنها می ترساند تفکر آنهاست، موتور محرکه فعالیتهای فرهنگی مخرب برای ورود تهاجمات فرهنگی از سوی ما.

این افراد خستگی ناپذیرند. آنها زیربنایی کارمیکنند. تمام وقت و انرژی و سرمایه خود را نثار مبارزه با جنگی می کنند که ما به پایش کردیم، جنگ فرهنگی! این افراد باید محو شوند. تعدادشان روز به روز افزایش می یابد. تا این تفکر باشد ما در این جنگ فکری پیروز نمی شویم.

پایان

ارسال نظر

  • گلستانی
    0

    عکس شهدا میبینیم
    عکس شهدا عمل میکنیم

آخرین اخبار