فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سارقی که به عنف، طلا و زیورآلات قیمتی بانوان را سرقت می کرد، خبر داد و گفت: این سارق به 16 فقره سرقت اعتراف کرده است.

سارق به عنف طلا و اشیای قیمتی از بانوان در گنبدکاووس دستگیر شد

 به گزارش گلستان24، سرهنگ محمدعلی عسگری اظهار داشت: این سارق که ساکن آزادشهر می باشد، با همدستی پسرعموی خود که هم اکنون متواری و تحت تعقیب است، با یک دستگاه موتور سیکلت، اقدام به کیف قاپی و سرقت طلاجات بانوان درسطح شهر گنبدکاووس می کردند.

وی، هویت این سارق را م - خ اعلام کرد و گفت: دستگیری این سارق پس از گزارش های سریالی از سرقت طلا و اشیای قیمتی بانوان گنبدی به انتظامی، در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و با سرنخ های به دست آمده ازمحل ارتکاب جرم، اقدامات پلیسی برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ عسگری در خصوص نحوه سرقت طلا از بانوان، اضافه کرد: این سارقان با شناسایی سوژه های خود، درنقاط خلوت شهر و با استفاده از قیچی فلزبر، اقدام به سرقت طلا از بانوان می کردند.

وی از بانوان خواست، حتی الامکان از تردد درخیابان و پیاده روهای خلوت پرهیز و مراقب افراد ناشناس که به بهانه پرسیدن آدرس یا سئوالی دیگری به آنان نزدیک می شوند، باشند و حتی المقدور از حمل وجوه نقد به مقدار زیاد یا اشیای با ارزش خودداری نمایند.

ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار