۴ طرح بنیاد برکت امروز همزمان با دیگر استان‌های کشور به صورت متمرکز در استان گلستان افتتاح شد.

طرح‌های بنیاد برکت در استان گلستان افتاح شد

به گزارش گلستان24،محمد مهدی سلمان‌زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان در مراسم افتتاح طرح های بنیاد برکت اظهار داشت: بهره‌برداری از 9 طرح بنیاد برکت امروز در استان گلستان آغاز شد.

طرح‌های بنیاد برکت

وی افزود: همزمان با برگزاری این مدرسه 4 مدرسه در شهرستان‌های گرگان و گنبد کاووس و علی‌آباد کتول‌، 3 مرکز بهداشت و درمان روستایی در گنبدکاووس‌، آق‌قلا و مراوه‌تپه‌، یک مرکز حوزه علمیه در بندرترکمن و یک مسجد در بندرگز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود‌: برای ساخت این طرح ها 2 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده و بهره‌برداری از طرح‌های بنیاد برکت در گلستان همزمان با 27 استان دیگر آغاز شد.

وی تصریح کرد: این بنیاد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بوده و در سال 86 به‌منظور توانمندسازی اقتصادی و مشارکت با کارآفرینان برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و تقویت تولید با اتکاء به منابع و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل مناطق کمتر توسعه‌یافته کشور و تقویت زیرساخت‌های آموزشی و فرهنگی و زیربنایی در مناطق مذکور تأسیس شده است.

سلمان‌زاده گفت: سرپرستی از 913 یتیم استان گلستان و ساخت 4خانه عالم و مراکز بهداشتی و درمانی از دیگر فعالیت‌های این بنیاد در گلستان است.

/تسنیم

ارسال نظر

  • جانباز محمد دامن باغ.
    0

    با سلام وارزوی توفیق .احتراما.
    عنایت کرده کمک به زوجهای نابارور.که به مراکز ناباروری مراجعه میکند وبی بضاعت هستند در دستور کار قرار دهید .متشکرم.

آخرین اخبار