رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش گلستان از اجرای جشنواره قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور در استان خبر داد.

 جشنواره قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور در گلستان برگزار می شود

آموزش و پرورش گلستان احسان گوهری راد اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش در راستای تحقق راهبرد کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس آموزش از راه دور، در سال جاری اقدام به برگزاری جشنواره قلم در بخش های دانش آموزی، معلمان و طرح نگار کرده است.

وی گفت: این جشنواره در بخش دانش آموزان مدارس آموزش از راه دور در سه حوزه معرفی ایدهای نو در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات، معرفی نوآوری یا ایده هایی که به مرحله عینی در آمده و کارآفرینی یا ایده هایی که به مرحله صنعتی و کارآفرینی رسیده است، برگزار می شود.

وی افزود: در بخش معلمان، دبیران و همکاران شاغل در مدارس آموزش از راه دور در حوزه تولید محتوی الکترونیکی آثار خود را ارائه خواهند داد.

وی اضافه کرد: بخش دیگر این جشنواره با عنوان نگار شامل کلیه همکاران و دانش آموزان می شود و علاقه مندان می توانند در دو حوزه ارائه خاطرات و چهره های برتر، آثار خود را با موضوع مدارس آموزش از راه دور ارائه کنند، به عنوان مثال ارائه خاطره ای از کار یا تحصیل در مدارس آموزش از راه دور و یا در بخش چهره ها می توان دانش آموزان یا همکارانی که در این مدارس تحصیل یا تدریس کرده و به مدارج بالای علمی رسیده اند را معرفی نمود.

گوهری تاکید کرد: علاقه مندان تا پایان اسفند ماه 94 فرصت دارند با مراجعه به آدرس jp.dei.medu.ir در بخش های مورد نظر ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: آثار فقط از طریق سامانه قابل ارسال بوده و در ستاد مرکزی جشنواره در وزارت متبوع مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به رتبه های اول تا سوم جشنواره کشوری، استانی جوایزی از جمله تقدیرنامه وزارتی، گواهی نامه با امضای معاون وزیر و رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و برخورداری از امتیاز تحصیل در دانشکده کارآفرینی و جوایز دیگر اهداء می شود، همچنین به کلیه معلمان شرکت کننده در جشنواره گواهی حضور اعطا خواهد شد.

در سال تحصیلی جاری افزون بر 300 هزار دانش آموز در بیش از دو هزار و 400 مدرسه استان گلستان مشغول تحصیل هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار