دقایقی پیش عبدالجلال ایری به عنوان رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان انتخاب شد .

دومین شوک به نظام مهندسی ساختمان گلستان

بعد از اخراج نایب رئیس دفتر گرگان طی ماه گذشته ، دقایقی پیش دومین شوک بزرگ نیز به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان وارد شد و طی آن مهندس میرزایی که رئیس سازمان بود برکنار شد.

به گزارش گلستان 24، عبدالجلال ایری مدیر دفاتر این سازمان بجای مهندس میرزایی بر کرسی ریاست سازمان نظام مهندسی استان گلستان تکیه زد .

همچنین در این جلسه مهندس سیدمجتبی موسوی به سمت نائب رئیس اول، مهندس حسین ویزواری نائب رئیس دوم، مهندس مسعود رضوی دبیر و مهندس محمد حمیدی به عنوان خزانه دار انتخاب شدند. 

شنیده ها حاکیست تغییرات در آینده نیز ادامه داشته و مدیران دفاتر دو شهر مهم استان یعنی گرگان و گنبد نیز در صف تغییر قرار دارند.

مشکلات این نهاد صنفی با ورود بازرسان سازمان بازرسی کشور شکل جدی بخودش گرفته بود که در این میان اعضای سازمان نیز به حساسیت خاصی آن را پیگیری می کردند هر چند که برخی افراد اعلام کردند که تمام این حواشی برای گرفتن کرسی در انتخابات آتی نظام مهندسی است .

اما برخی مهندسان نیز فشار به گروه فعلی را از این نظر می دانند که این تخلفات انجام شده باید در زمان مدیریت آنها بررسی و مجازات شوند وگرنه ممکن است برای دور بعدی کاندیدا نشوند و خیلی راحت از مجازات بگریزند .

ارسال نظر

آخرین اخبار