دبیر جشنواره فیلم رشد استان گلستان گفت: چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد بهمن‌ماه امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در گلستان برگزار می‌شود

 به گزارش گلستان24، علیرضا بزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره در 12 شهرستان استان گلستان برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از 24 الی 28 بهمن‌ماه جاری هم‌زمان در 12 شهر استان برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در گلستان

دبیر جشنواره فیلم رشد استان گلستان تصریح کرد: جشنواره فیلم رشد امسال با رویکرد علمی، آموزشی و تربیتی برگزار می‌شود.

بزی هدف از اجرای این جشنواره را بهره‌گیری از توانایی‌های بالقوه موجود در آموزش‌وپرورش استان گلستان برای گسترش فرهنگ دیداری و شنیداری، جذب مخاطبین بیشتر برای بهره‌گیری از رویدادها و نقش‌های هنری و تنوع‌بخشی به محیط‌های یادگیری است.

به گفته وی، رویکرد برنامه جدید آموزش‌وپرورش استفاده از رسانه‌های مختلف برای یادگیری و یاددهی است و در کنار فضاهای جدید مانند کتابخانه، پارک و موزه، بسته‌های آموزشی نیز پیگیری می‌شود که یکی از آن اجزاء فیلم است.

بزی اظهار کرد: اجرای جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم رشد در کشور 52 سال قدمت دارد و این پروژه از سال 42 شروع شد.

وی بابیان اینکه مراسم متمرکز افتتاحیه جشنواره‌ی فیلم رشد در 24 بهمن در گرگان برگزار می‌شود گفت: علاوه بر نمایش فیلم‌های کوتاه منتخب رشد، جشنواره‌ی تولید فیلم کوتاه و انیمیشن نیز با محوریت شهرستان کلاله در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار