دبیر جشنواره فیلم رشد گلستان:

دبیر جشنواره فیلم رشد استان گلستان گفت: چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد بهمن‌ماه امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

 چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24، علیرضا بزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره در 12 شهرستان استان گلستان برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از 24 الی 28 بهمن‌ماه جاری هم‌زمان در 12 شهر استان برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم رشد گلستان

دبیر جشنواره فیلم رشد استان گلستان تصریح کرد: جشنواره فیلم رشد امسال با رویکرد علمی، آموزشی و تربیتی برگزار می‌شود.

بزی هدف از اجرای این جشنواره را بهره‌گیری از توانایی‌های بالقوه موجود در آموزش‌وپرورش استان گلستان برای گسترش فرهنگ دیداری و شنیداری، جذب مخاطبین بیشتر برای بهره‌گیری از رویدادها و نقش‌های هنری و تنوع‌بخشی به محیط‌های یادگیری است.

به گفته وی، رویکرد برنامه جدید آموزش‌وپرورش استفاده از رسانه‌های مختلف برای یادگیری و یاددهی است و در کنار فضاهای جدید مانند کتابخانه، پارک و موزه، بسته‌های آموزشی نیز پیگیری می‌شود که یکی از آن اجزاء فیلم است.

بزی اظهار کرد: اجرای جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم رشد در کشور 52 سال قدمت دارد و این پروژه از سال 42 شروع شد.

وی بابیان اینکه مراسم متمرکز افتتاحیه جشنواره‌ی فیلم رشد در 24 بهمن در گرگان برگزار می‌شود گفت: علاوه بر نمایش فیلم‌های کوتاه منتخب رشد، جشنواره‌ی تولید فیلم کوتاه و انیمیشن نیز با محوریت شهرستان کلاله در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار