همزمان با سراسر کشور

گلبانگ انقلاب همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در مدارس گلستان نواخته شد.

گلبانگ انقلاب در مدارس گلستان نواخته شد

به گزارش گلستان24، با توجه به فرا رسیدن سالروز باشکوه ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برنامه استقبال نمادین در فرودگاه گرگان برگزار می‎شود و پس از آن گلبانگ انقلاب به طور یکپارچه در مدارس استان گلستان به صدا در می‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تبریک ایام‎الله دهه فجر گفت: بیش از 6 هزار برنامه دهه فجر در سطح استان گلستان به منظور گرامیداشت این ایام برگزار می‎شود.

حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی با اشاره به اینکه برنامه‎های دهه فجر در 14 شهرستان برنامه‎ریزی شده است، افزود: زنگ انقلاب به طور یکپارچه در مدارس استان گلستان با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی نواخته خواهد شد.

وی؛ مسجد محوری را یکی از برنامه‎های اولویت‎دار برنامه‎های دهه فجر عنوان کرد و گفت: برنامه‎های بصیرت‎افزایی و آشنایی نسل جوان با چرایی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ایستگاه‎های صلواتی در طول مسیر استقبال نمادین امام راحل در فرودگاه تا رسیدن به گلزار شهدا پیش‎بینی شده است، افزود: مردم و مسئولان با حضور در گلزار شهدا یک‌بار دیگر با امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‎کنند.

احمدی بیان داشت: در مناطق قومی و مذهبی استان برای خانواده‎های اهل سنت برنامه‎های جشن انقلاب برنامه‎ریزی شده است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‎های عمرانی در دهه فجر گفت: بیش از هزار و 470 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 430 میلیارد تومان با حضور مسئولان ارشد استانی و محلی در شهرهای مختلف گلستان در ایام‎الله دهه فجر افتتاح می‎شود.


انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار