برای حضور در انتخابات مجلس؛

«عباس نیاوند» معاون استانداری گلستان با توجه به قانون مصرح در خصوص استعفای عناصر سیاسی وزارت کشوری یک سال قبل از انتخابات، از سمت خود کناره گیری کرد.

معاون استاندار گلستان استعفا کرد

نیاوند در گفتگو با شاهد فردا اعلام کرد در خصوص استعفاء با «دکتر صادقلو» به «توافق» رسیده است، این بدان معناست که احتمالاً به رغم بسیاری تلاش های جهت دار سیاسی که سعی در شکرآب نشان دادن رابطه ی وی و استاندار دارد، احتمالاً او با جلب نظر «صادقلو» به این کار دست زده و در صورت عدم توفیق در این زمینه مجدداً به پست قبلی اش باز خواهد گشت.

به گزارش گلستان 24، نیاوند در ادامه ضمن ابراز ارادت به مردم شریف استان گفت: برای من همیشه خدمت به آنها مهم بوده و اگر بزرگان کشور و مردم مصلحت حضورم در سنگری دیگر را ببینند، با اشتیاق این کار را خواهم کرد. 

وی در ادامه گفت: بنا به درخواست های مکرر اقشار مختلف مردم، نخبگان، دانشگاهیان استان و اصرار برخی جریان های سیاسی حاکم بر دولت مبنی بر حضورم در انتخابات، جمع بندی بر این قرار گرفت که به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس در گلستان حضور پیدا نمایم.

معاون سابق استاندار گلستان در پاسخ به این سوال که از کدام حوزه انتخابیه شهری قصد کاندیداتوری دارد نیز پاسخ شفافی نداد و اعلام نام این حوزه را به گذشت زمان حواله داد و تاکید کرد که این اقدام بنا به اصرار و پیگیری اقشار مختلف و برخی چهره های نخبه و دانشگاهی استان و کشور صورت گرفته است.

گفتنی است با توجه به برخی اخبار و احتمالات و حمایت برخی از بزرگان اقوام و چهره ها از وی، کاندیداتوری نیاوند از حوزه «کلاله» صورت خواهد گرفت.

نیاوند به دلیل مواضع میانه روانه اش در طول سالهای متمادی حضور در پست های مختلف سیاسی و اجرایی کشور از حمایت چهره های شاخص «اصلاح طلب» و «اصولگرای» کشور و استان برخوردار می باشد./شاهد فردا

ارسال نظر

آخرین اخبار